تابلو کارخانه|تابلو سازی برای کارخانه جات| ساخت تابلو برای کارخانه جات

  • نویسنده : سوگند
  • دو شنبه 28 شهریور 1401
  • 0 کامنت

تابلو سازی برای کارخانه جات

امروزه با وجود این که تکنولوژی پیشرفت کرده است و روش های مختلفی برای تبلیغات به وجود آمده است اما هنوز هم ساخت تابلوهای تبلیغاتی یکی از روش های پر طرفدار برای تبلیغ کسب و کاری که دارید می باشد.

یکی از بهترین ابزارها که به شما کمک می کند شغل، حرفه و کسب وکار خود را به مردم معرفی کنید تا در ذهن و حافظه آن ها ماندگار شود خدمات تابلو سازی می باشد به طوری که با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در سر در مغازه ، فروشگاه ، شرکت و... باعث می شود که بیشتر در بین مردم  دیده شوید.

اما یکی از مکان هایی که نیاز اساسی به تابلو سازی دارند کارخانه ها می باشند چرا که امروزه با وجود تعداد کارخانه های فراوانی که وجود دارد رقابت بین کارخانه دارها بیشتر شده است و کارخانه دارها برای این که برند و نام تجاری خود را به مردم معرفی کنند و بشناسانند از بهترین روش تبلیغاتی یعنی ساخت تابلو استفاده می کنند.

با استفاده از یک تابلو تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد در سر در کارخانه خود علاوه بر این که جلوه ی زیبایی را به محیط کاری خود می بخشید باعث می شود که در بین همه سرشناس شوید.

همانطور که می دانید تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و ممکن است خیلی از شماها موقع انتخاب تابلو ندانید که کدام نوع از تابلوها مناسب کارخانه جات می باشد.

 اما نگران نباشید ما در این مقاله اینجاییم تا شما را در انتخاب بهترین تابلوی تبلیغاتی که مناسب کارخانه ها هستند راهنمایی کنیم تا انتخاب خوبی داشته باشید پس در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

تابلو های مورد نیاز برای کارخانه ها

تابلو راهنمای کارخانه

به دلیل این که فضای کارخانه ها بزرگ است و افراد زیادی در آن جا رفت و آمد می کنند برای این که افراد بتوانند مسیر درست را راحت تر و سریع تر پیدا کنند بهتر است که حتما از تابلوهای راهنما استفاده کنید.

تابلو های راهنما را در نوع دیواری و استندهای راهنما می توانید تهیه کنید.

تابلو علائم ایمنی کارخانه

یکی از واجب ترین و ضروری ترین تابلوهایی که حتما در کارخانه ها باید استفاده کنند تابلوهای علائم ایمنی می باشد تا از خطراتی که ممکن است در کارخانه به وجود بیاید جلوگیری شود و جان افراد را از آسیب های جسمی حفظ کند.

با استفاده از تابلو علائم ایمنی هشدارهای لازم به افراد کارخانه داده می شود و آن ها را از خطرهای احتمالی که ممکن است رخ بدهد آگاه می کند.

4 ویژگی تابلویی که مناسب کارخانه می باشد

•          داشتن گرافیک مناسب برای تابلو کارخانه

اولین موردی که برای تابلو سازی در کارخانه ها باید به آن توجه کنید داشتن یک طراحی مناسب می باشد.

 همچنین طراحی و گرافیک هر تابلوی تبلیغاتی باید متناسب با همان حرفه و شغلی که دارد انجام شود.

از دیگر مواردی که یک تابلو را مناسب آن کسب و کاری که دارید می کند انتخاب فونت مناسب، استفاده از لوگو و برند کسب و کاری که دارید، استفاده از تصاویر مرتبط با کسب و کاری که دارید همه ی این ها باعث می شود تا تابلوی تبلیغاتی مناسبی را برای حرفه و کسب و کار خود تهیه کنید.

•          داشتن نورپردازی مناسب برای تابلو کارخانه

یکی دیگر از مواردی که باید در تابلو سازی کارخانه ها به درستی انجام شود نورپردازی آن است به طوری که یک نورپردازی حرفه ای حتی در شب هم جلوه و زیبایی خاصی را به بیننده ها القا می کند که این خود نیز باعث تبلیغات بیشتر می شود.

امروزه با استفاده از لامپ های اس ام دی و لامپ های ال ای دی نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی را انجام می دهند که هم قیمت مناسبی دارند و هم ماندگاری بالاتری

•          داشتن استحکام و مقاومت بالای تابلو کارخانه

از آن جایی که کارخانه ها اکثرا ساختمان های بلند و بزرگی هستند تابلو تبلیغاتی را در بالاترین نقطه از ساختمان کارخانه نصب می کنند تا همه به آن دید داشته باشند به همین دلیل تابلو سازی برای کارخانه جات باید به گونه ای صورت بگیرد که در برابر شرایط آب و هوایی مثل گرما، وزش باد، باران و نور خورشید و... مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

از این رو تابلو سازان برای ساخت تابلوی کارخانه ها باید از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده کنند تا مقاومت بالایی داشته باشند.

•          داشتن ابعاد مناسب تابلوی کارخانه

ابعاد تابلوهای کارخانه جات ها باید متناسب با فضای کارخانه ها تعیین شود به طوری که  بهتر است تابلویی که می خواهید در سر در کارخانه خود نصب کنید در بالاترین نقطه از کارخانه نصب شود و حروف و برند و لوگوی مورد نظر و یا هرچیز دیگری که بر روی تابلو قرار دارد به اندازه ای باشد که حتی از راه دور هم قابل دیدن و خواندن باشد تا کسانی که برای اولین بار قصد دارند به کارخانه مراجعه کنند بتوانند به راحتی کارخانه را پیدا کنند.

بهترین و مناسب ترین نوع تابلو تبلیغاتی برای کارخانه جات

تابلو چلنیوم

یکی از محبوب ترین تابلو های تبلیغاتی که اکثریت برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند تابلوی چلنیوم می باشد.

نورپردازی های به کار رفته در تابلو چلنیوم باعث شده تا زیبایی این تابلوهای تبلیغاتی چند برابر شود به طوری که توجه هر کسی را به خودش جلب می کند.

در واقع تابلو چلنیوم تابلویی با نمای درخشنده و براق با نورپردازی های متنوع است به طوری که با هر نوع سلیقه ای جور در می آید.

تابلو استیل

تابلو استیل یکی از پر استفاده ترین تابلو های تبلیغاتی در بین مشتریان می باشد که ترکیب شدن حروف استیل و ورقه های پلکسی زیبایی منحصر به فردی را به این نوع تابلو داده است.

استفاده از حروف استیل در تابلو تبلیغاتی خود باعث می شود تا تابلو تبلیغاتی باکیفیت و پراستحکامی داشه باشید و علاوه بر این ها به چشم بیننده زیبایی و شیک بودن را القا می کند

تابلو کامپوزیت

تابلوی کامپوزیت نما یکی از انواع  تابلوهای تبلیغاتی به حساب می آید که به دلیل مستحکم بودن و مدرن بودن توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

همچنین از مزیت ها و ویژگی های خوبی که این نوع تابلو دارد این است که دارای ماندگاری و عمر طولانی، دارای طراحی و رنگ آمیزی های مختلف، ضد زنگ، مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و... می باشند.

جمع بندی

همچنین می توانید برای تهیه و سفارش بهترین تابلوهای تبلیغاتی مناسب برای کارخانه جات با کیفیت بالا و ماندگاری بالا به تابلو سازان راد گرافیک مراجعه کنید چرا که این گروه قریب به 50 سال سابقه در ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی دارند و به گویی می توان گفت متخصص این کار هستند و با داشتن کادر و اکیپ با تجربه می توانید با خیال راحت ساخت تابلوهای مورد نظر خود را به آن ها بسپارید.