تابلو استیل | تابلو حروف استیل | تابلو از جنس استیل

  • نویسنده : علیرضا
  • پنج شنبه 13 دی 1397
  • 0 کامنت

تابلو سازی استیل و ساخت تابلو استیل برای فروشگاه ها


تابلو استیل به عنوان یکی از تابلو های پرکاربرد در زمینه ساخت تابلو استیل برای فروشگاه ها و مغازه ها و مراکز تجاری استفاده می شود


تابلو استیل


کاربرد تابلو سازی استیل و استفاده از استیل در تابلو فروشگاه

تابلو های استیل از قدیمی ترین و اولین تابلو های استفاده شده برای فروشگاه ها و مغازه ها میباشد. مقاومت بالای جنس استیل باعث شده تا مغازه داران قدیمی کمتر به فکر تعویض تابلو های جنس استیل خود بیوفتند.

 تنها مشکلی که جنس استیل دارد این است که اگر در معرض بارش باران قرار بگیرد باعث زنگ زدگی میشود. و تنها دلیل عوض کردن تابلو استیل همین موضوع است.

با استفاده از فولاد ضد زنگ از جنس فولاد زنگ زده می توانید حروف و یا آرم خود را با کیفیت عالی به پایان برسانید.

فولاد ضد زنگ دارای مقاومت بسیار بالایی نسبت به خوردگی است که طول عمر بیشتری نسبت به هر محصول غیر آلیاژی دارد. بنابراین اگر میخواهید یک محصول طولانی مدت داشته باشید، این محصول برای شماست.

با یک خلاقیت کوچک، اثرات و کنتراست های زیادی وجود دارد که می تواند با حروف و علامت های فولادی ضد زنگ قلم مو ایجاد شود. شما همچنین می توانید از فولاد ضد زنگ تمیز با مواد دیگر مانند اکریلیک برای ایجاد یک نگاه کاملا جدید ترکیب کنید.

بسیاری از درخواست هایی که از ما خواسته می شود، برای تابلو های فلزی مورد استفاده قرار می گیرند که طولانی و مقرون به صرفه هستند. همانند اکثر مواد، فولاد ضد زنگ در تعدادی از ضخامت ها و پوشش ها موجود است. همانطور که تابلو های کامپوزیت آلومینیوم به کار رفته است، آرم ها و یا آرم ها از یک ورق مسطح فولاد ضد زنگ با استفاده از یک روتر CNC که دارای یک تخت برش بزرگ است، اجازه می دهد تا برای تابلو های بزرگ و آرم ها به من به عنوان یک ماشین قطعه تک سپس حروف یا آرم ها می توانند به رنگ مورد نظر شما یا دایره سمت چپ رنگ شده باشند.

تابلو استیل:

همچنين حروف الفبا از طريق فلزي تخت، طيفي از حروف الفبا از طريق 3D ساخته شده در دسترس هستند که در رنگ ها و پايه هاي مشابه موجود مي باشند

بسته به طراحی و اندازه نامه هایی که می خواهید تولید کنید، ما همچنین می توانیم یک سیستم نور داخلی داخلی درون حروف ساخته شده از 3D ایجاد کنیم که نور پس زمینه را تولید می کند، همچنین به عنوان حروف نور هالو شناخته می شود.

چراغ های LED مناسب برای استفاده های داخلی و خارجی هستند و به شما اجازه می دهد تا با وارد کردن نور از پشت حروف بر روی دیوار و یا فیشی که حروف روی آن قرار گرفته اند، نور ابر نور اثر را نشان دهند. این نه تنها به نظر می رسد فوق العاده، بلکه تضمین می کند که علامت شما توجه خاصی را به خود جلب می کند، به خصوص در مناطق ضعیف.

طیف وسیعی از چراغ های رنگی رنگی برای ایجاد رنگ های مختلف استفاده می شود اما با این حال به طور معمول یک سیستم نورپردازی LED یخ سفید برای اکثر نشانه های این روزها که یک روش ظریف و بالفعل قابل رویت برای نور را ایجاد می کند استفاده می شود.

فیشا نیز بخشی از میزان نور از حروف است. یک پس زمینه سفید یا فاشیا، نور را بسیار بهتر از فاسیای سیاه نشان می دهد

همچنین قیمت تابلو استیل برای صاحبان کسب و کاری که میخواند کار خود را شروع کنند بسیار مقرون به صرفه میباشد


تابلو سازی استیل


تابلو جنس استیل


سفارش تابلو استیل


قیمت تابلو استیل


تابلو سازان حرفه ای استیل



تابلو حروف استیل


نحوه ی سفارش تابلو استیل و اطلاع از قیمت ها:

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09122015741 تماس حاصل فرمایید