تابلو ترموود | تابلو سازی ترمووود | ساخت تابلو ترموود

  • نویسنده : علی
  • جمعه 26 بهمن 1397
  • 0 کامنت

تابلو ترموود برای ساخت تابلو و تابلو سازی با چوب ترمووود

تابلو ترموود چیست؟

تابلو ترمووود یا به اصطلاح انگلیسی : ThermoWood یک چوب چوب زیبا و پایدار است که با استفاده از روش های طبیعی، گرما و بخار تولید می شود. اصلاح حرارتی خواص چوب را بهبود می بخشد، در نتیجه گستره وسیعی از برنامه های کاربردی که در آن می توان از چوب استفاده کرد. تابلو سازی ترموود ابعاد ثابت، مقاوم در برابر فرسایش و رزین است. این می تواند در داخل یا خارج از منزل، در هر آب و هوایی استفاده شود. Lunawood یک محصول طبیعی غیر سمی است که به راحتی قابل نصب و نصب می باشد.

ویژگی های تابلو سازی ترموود ؟

مقدار رطوبت متعادل در دمای تابلو ترمووود باعث می شود تا ابعاد ثابت باقی بماند و ماده به شکل بسیار بهتر از چوب بدون چوب حفظ می شود.

خصوصیات تابلو ترموود چیست؟

تابلو ترمووود به تغییرات دما و یا رطوبت واکنش نشان نمی دهد، به طور چشمگیری به عنوان چوب درمان نشده است. مواد به خوبی در اقلیم های مختلف کار می کنند.

پایداری هوا در تابلو سازی ترموود

در نتیجه اصلاح حرارتی، انواع فنلاندی فنلاند به مواد ساختمانی بادوام و بادوام تبدیل می شوند. LunaThermo D دارای Class 2 مقاومت در برابر انفجار است.

در تابلو سازان ترموود با استفاده از روش های طبیعی، گرما و بخار تولید می شود. محصولات Lunawood کاملا طبیعی و آزاد از مواد افزودنی شیمیایی هستند

رزین رایگان در ترموود

رزین در طول فرایند اصلاح حرارتی از چوب خارج می شود. در نتیجه، چوب رزین را حتی در دمای بالا ترشح نمی کند.

عایق حرارتی

تست ها نشان داده اند که هدایت حرارتی ترموود در حدود 20 تا 25 درصد کاهش یافته است در مقایسه با چوب های غیر مساوی.


تابلو سازی ترموود و ساخت تابلو ترموود


روند ساخت تابلو ترموود

حتی وایکینگ های باستانی می دانستند که هنگام ساختن شمشیرهای دفاعی برای ارتفاعات، قطبهای ساخته شده از چوب با یک سطح سوخته بیشتر از قطبهای که به هیچ وجه درمان نشده بودند، دوام بیشتری داشت. مطالعات در مورد مزایای احتمالی اصلاح حرارتی چوب در اوایل دهه 1930 و 1940 در اروپا و ایالات متحده آغاز شد اما روند تولید هرگز به مقیاس صنعتی نرسید. چند دهه بعد، VTT (موسسه فن آوری پژوهشی فنلاند) به این ایده علاقه مند شد و در نتیجه فرآیند ساخت تابلو ترمووود اختراع شد و نام تجاری در فنالند در پایان دهه 1990 راه اندازی شد.

فرایند اصلاح حرارتی Lunawood تنها گرما (از 190-212 درجه سانتیگراد) و بخار استفاده می کند. محصولات نهایی Lunawood کاملا طبیعی و آزاد از مواد افزودنی شیمیایی هستند.

فرایند تابلو سازان ترموود به خواص طبیعی چوب احترام می گذارد. فرایند تولید فرآورده های ثبت شده مبتنی بر اصلاح حرارتی تدریجی چوب است، در حالیکه خواص شیمیایی و فیزیکی چوب تغییر دائمی دارد. تابلو ترموو یک علامت تجاری ثبت شده است و تنها می تواند توسط شرکت های عضو انجمن بین المللی ترموود استفاده شود. Lunawood یکی از اعضای بنیان انجمن است. کیفیت تولید تابلو ترموود توسط یک حزب مستقل و خارجی کنترل می شود.

انجمن بین المللی تابلو سازان ترمو ود در سال 2000 تاسیس شد. امروزه، شانزده عضو از هشت کشور وجود دارد. استفاده از تابلو ترمو وود به طور مداوم در حال افزایش است و هدف از این انجمن افزایش محصولات ThermoWood® است.

ترموود یک علامت تجاری ثبت شده متعلق به انجمن بین المللی ترمو است. علامت تجاری تابلو ترموود® علامت از محصولات چوبی است که از طریق فرآیند تولید شده در فنلاند تولید می شود. فقط اعضای انجمن بین المللی ترموود حق قانونی برای استفاده از کلمه ترموودThermoWood با چوب اصلاح شده با حرارت دارند. لوگوی ITWA یک مهر کنترل کیفیت رسمی ارتباط ما است.

محصولات چوبی تابلو ترموود به خوبی برای برنامه های کاربردی مورد نیاز شرایط آب و هوایی مناسب است. تابلو چوب ترمو وود با دوام، استحکام و انتخاب 100٪ طبیعی برای خواسته های معماری چوبی مدرن است

ویدیو ساخت و تهیه تابلو ترموود

بهترین مواد اولیه

ما در تولید ما به طور عمده آشپزخانه گواهی PEFC فنلاندیم که مطابق با الزامات خاص و سختگیرانه ما مرتب شده است. بالا و حتی کیفیت تولید ما بر اساس یک زنجیره تدارکاتی است که با دقت از جنگل تا محصول نهایی مدیریت می شود. همراه با تامین کنندگان ما، انتخاب و استفاده از تنها مواد خام که برای تولید ما مناسب تر از نوع و کیفیت هستند.

کاج (Pinus Sylvestris)

کاج های کاشته شده در عرض شمالی شمال، مواد اولیه اصلی ما هستند. ما فقط چوب چوب پیچ خورده را برای اطمینان از کیفیت بالا محصولات نهایی استفاده می کنیم. به عنوان یک نتیجه، Lunawood با کیفیت بالا شناخته شده است.

صنوبر (Picea Abies)

خواص و الزامات کیفیت صنوبر که در تولید استفاده می شود، شبیه به خواص کاج است. Lunawood به طور عمده از صنوبر در تولید تخته های روکش خارجی و دیگر محصولات مرتبط استفاده می کند. از لحاظ تولید، گره تفاوت اصلی بین کاج و صنوبر است: در صنوبر، گره ها کوچکتر اما نسبتا سخت هستند، که باعث می شود آنها در طول پردازش راحت تر بشوند.

گونه های دیگر ساخت تابلو چوب و چوبی تابلو سازان ترموود

کیفیت بالا Lunawood تابلو ترمودد از مواد خام آغاز می شود. گونه های اصلی چوب اصلاح شده PEFC گواهی اسکاتلندی و صنوبر نروژ، که طبق الزامات خاص و سختگیرانه ما درجه بندی می شوند. برای کاج اسکاتلندی تنها چوب سوزنی پیچ خورده ای که از ورود به بالا ساخته شده است برای محصولات ما مناسب است. خواص و الزامات کیفیت صنوبر که در تولید استفاده می شود، شبیه به خواص کاج است.

تابلو ترمووود

در مورد تابلو سازان ترموود تابلو سازی راد بیشتر بدانید

در زیر برخی از توصیه ها و توصیه های مفید در مورد استفاده از Lunawood ارائه خواهد شد. هدف از این اطلاعات کمک شما به لذت بردن از مزایای استفاده از تابلو Lunawood ترموود است.

طول عمر تابلو ترموود

LunaThermo-D متعلق به کلاس 2 دوام عمر مورد انتظار 30+ سال است، زمانی که مقاومت در برابر فرسایش در نظر گرفته می شود (BRE). این امر در مورد روکش های بیرونی و برنامه های کاربردی پوشش داده می شود. با این حال، مواد پوششی به سطح پوشیدن و بارگذاری می پردازند که عمر مفید قابل انتظار را تا 15-20 سال کاهش می دهد. تابلو ترموود برای استفاده در تماس مستقیم با زمین توصیه نمی شود.

تابلو کامپوزیت ترموود
در ساخت و ساز باید اعتماد به نفس در مواد مورد استفاده داشته باشید. Lunawood تابلو چوب ترموود کامپوزیت ترمو  (TWPC) با توجه به محتوای منحصر به فرد آن، پایدارترین بازار است. این خود را در برابر تغییرات درجه حرارت بهتر از هر ماده کامپوزیت دیگر در بازار خود دارد. این باعث می شود آن را انتخاب عالی برای عرشه و باغ در هر دو فضای خصوصی و عمومی است.

چرا تابلو لونا وود ترمووود مناسب هست؟
• بیشتر فیبرهای تابلو ترمو وود با کیفیت بالا از خود ترموود . TWPC 200٪ ترموود  است.
• DURABLE - هیچ مواد مغذی یا رزین به معنای هیچ گونه قارچ های پوسیدگی چوب نیست
• DIMENSIONALLY STABLE - گسترش حرارتی کمی، 1 میلی متر / متر در صورت تغییر درجه حرارت 50 درجه سانتیگراد
• SAFETY - هیچ مواد شیمیایی سمی، بدون شکاف و یا ترک
• ECO-FRIENDLY، در طول کل چرخه زندگی خود، با 85٪ مواد بازیافت شده
• طراحی المان و مدرن، با یک سیستم تثبیت پنهان که نصب آسان و سریع را فراهم می کند.

کامپوزیت ترموود در کلاس خود
کامپوزیت لونا وود سه برابر تراکم کاج است و شامل بیش از 65٪ فیبر ترموود و حدود 20٪ با کیفیت بالا CIRCO® بازیافت شده
پلاستیک پلی پروپیلن مقدار بالای فیبر ترموکل چوب و درجه حرارت پایین آن به این معنی است که شکل و اندازه آن برای دهه های آینده حفظ خواهد شد.
Luna TWPC یک انتخاب طولانی مدت برای کفپوش، پله ها، استخرها، بالکن ها، درهای ساحلی و سایر برنامه های بیرونی است.


تابلو ترموود چیست؟


CIRCO® recyclate یک ماده خام مصنوعی با ارزش برای جایگزینی مواد خام اولیه است. با انتخاب پلاستیک بازیافت شده به عنوان مواد خام، ما می توانیم اثرات کربنی و بار محیط زیست را کاهش دهیم. این نسل جدید پلاستیک تجدید شده در کارخانه بازیافت جدید و مدرن Fortum تولید می شود که به طور موثری مواد مورد نیاز برای بازیافت را جدا و پاک می کند، در حالیکه دوستانه به محیط زیست است.

راهنماهای نصب تابلو ترموود
ویدئو نصب کامپوزیت آموزش تابلو سازی ترممود را آپارت ما مشاهده نمایید

تابلو ترموود

محصولات چوب

پوشش دادن و قدم زدن

ترمووود

چوب گرم، صاف و صاف برای کفپوش، روکش و داخلی

Stora Enso یک تولید کننده افتخار چوب ترموود واقعی است، چوب ترموسیته تولید شده با استفاده از روش های کاملا طبیعی - گرما و بخار. درمان حرارتی خواص چوب را بهبود می بخشد، طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی برای استفاده در خارج از منزل و یا در داخل خانه را باز می کند. یک ماده اولیه که سالم با فضیلت است، ترموود عملکرد بالا در هر آب و هوا را ارائه می دهد.

ترموود - نشانه کیفیت واقعی است

تابلو ترموود از فرایند تولید ثبت شده استفاده می کند و یک علامت تجاری ثبت شده است که تنها می تواند توسط شرکت های مجاز که عضو انجمن بین المللی تابلو ترموود هستند استفاده شود. یک شخص مستقل مستقل، تولید خود را نظارت می کند. بنابراین، وقتی تابلو سازی ترموود را از ما خریداری می کنید، می دانید که محصولی با کیفیت خوب دریافت می کنید.

انتخاب محیطی صحیح و مطمئن

مواد خام برای ساخت تابلو ترموود از کاج کیفیت بالا و صنوبر از جنگل های تحت مدیریت مسئولیت پذیر می آید. از آنجا که مواد شیمیایی مضر در طول فرآیند درمان اضافه نمی شوند، تابلو سازان ترمووود تنها مواد قابل تجدید را شامل می شود. این ترمووود همچنین راه حل کامل برای یک عرشه گرم و جذاب است که لذت بردن از آن برای راه رفتن و ایمن بودن برای بچه ها برای بازی کردن است.

بر خلاف چوب چوب آغشته به چوب، می توان از مواد زائد جامد سوزانده، بازیافت یا دفع نمود.

دوام عالی، ثبات ابعادی و عملکرد حرارتی

ترموود جایگزین مناسب برای محیط زیست چوب چوب آغشته به چوب است. درمان طبيعي با درجه حرارت بالا اين چوب را مقاوم به شرايط مختلف هوايي، قارچ ها و پوسيدگي مي کند.

به دلیل مقاومت در برابر شکست، رطوبت پایین و هدایت حرارتی پایین تر نسبت به چوب بدون درمان، ساخت تابلو چوب ترمو در ابعاد پایدار، با دوام و دارای عایق خوب است. این شکل خود را حفظ می کند و به شرایط آب و هوایی تغییر می کند - شما می توانید از آن در خارج از منزل استفاده کنید، در صورتی که به مراقبت منظم و مراقبت از سطح آن احتیاج دارید تا از اثرات طبیعی هوای سالم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت شود.

یک محصول همه کاره، انواع استفاده

پس از عملیات حرارتی، چوب یک رنگ همگن را با طعم غنی و طلایی قهوه ای در سراسر قطعه ای که موج شکن طبیعی چوب را نشان می دهد، نمایش می دهد.

تابلوسازی ترموود در دو کلاس استاندارد حرارتی Thermo-S و Thermo-D در دسترس است تا بهترین عملکرد فنی را تضمین کند. Thermo-S دارای ثبات، نور جذاب طلایی قهوه ای است و عمدتا برای فضای داخلی مناسب است. Thermo-D دارای دوام، تونیک قهوه ای تیره تر است و در هر دو کاربرد داخلی و خارجی استفاده می شود.

روکش فلزی داخلی

به طور طبیعی چوب عمومی ترمو برای پانل های داخلی و کفپوش، مبلمان و دیگر اجزای ساختمان ایده آل است. با توجه به دوام و ثبات فوق العاده ای که در محصول ایجاد شده است، هنگامی که روی یک دیوار نصب شده است، جنبه ی بسیار کوچکی در محصول وجود دارد. در نتیجه حرکت کاهش یافته، پوششهای سطح پس از نصب، عمر طولانیتری را به دست می آورند. و از آنجا که رزین ها در طول فرآیند حذف می شوند، مشکل نشت رزین از گره ها و جیب ها را از بین می برند.

مصرف تابلو ترموود در سالن های اسپا و سونا

ترموود مواد جایگزین جذاب را به سونا و آبگرم خود می دهد. با هدایت حرارتی کاهش یافته و بدون رزین، به شما اجازه می دهد تا از آرامش لذت ببرید و لذت ببرید.

روکش و کفپوش بیرونی ترموود

ترموود می تواند حرارت - یا سرد یا باران را بگیرد. استفاده های معمول شامل روکش فلزی و نمای خارجی، decking چوبی، حصار، مبلمان باغ و سایه های آفتاب برای ساختمان ها است.

ThermoClad و ThermoDeck با یک روغن اختیاری عرضه می شوند که بیشترین مقاومت در برابر آب و هوا، استحکام رنگ و دفع آب را بهبود می بخشد.

ما تابلو چوبی ترموود به عنوان پروفیل چوب استاندارد، پروفیل چوب سفارشی یا مواد خام برای پردازش بیشتر ارائه می کنیم. تابلو ترموود رزین و زمین آزاد است، به طوری که شما به راحتی می توانید چسب، رنگ و پایان رساندن روغن و یا درمان سطح مانند پوشش مقاوم در برابر آتش را اعمال کنید. یا، شما می توانید انتخاب کنید که طبیعی بمانید.

ترمووود چیست ؟

چوب اصلاح شده با چوب حرارتي، چوبي است که با فرآيند کنترل پيروليزي از حرارت چوب (> 180 درجه سانتي گراد) در غياب اکسيژن تغيير يافته و موجب تغييرات شيميايي در ساختارهاي شيميايي اجزاي ديواره سلولي (ليگنين، سلولز و همي سلولز) در چوب به منظور افزایش دوام آن. مقدار کم اکسیژن مانع از سوختن چوب در این دماهای بالا می شود. چندین تکنولوژی متفاوت با استفاده از رسانه های مختلف از جمله گاز نیتروژن، بخار و روغن داغ معرفی شده است.


 قیمت تابلو ترموود و چند نمونه از انواع تابلو ترمووود

جهت اطلاعات بیشتر و یا سفارش تابلو ترموود با شماره 09122015741 تماس حاصل فرمایید


تابلو ترموود


ساخت تابلو ترموود بانکی


تابلو سازی ترموود