تابلو کامپوزیت و اطلاعات نصب و ساخت تابلو کامپوزیت

  • نویسنده : علی
  • یک شنبه 28 بهمن 1397
  • 0 کامنت

تابلو سازی کامپوزیت با کیفیت

تابلو کامپوزیت تابلو های مهندسی کارخانه عمدتا برای روکش های بیرونی، پارتیشن بندی، دیوارهای باربری و عناصر بامبو در طیف گسترده ای از ساختمان های غیر مسکونی استفاده می شود. تابلو ها با یک پوشش پیوسته با پوشش های فلزی - معمولا فولاد یا آلومینیوم - کپسول سازی هسته پلی اورتان فوم تولید می شود. این ترکیب دارای درجه بالایی از ثبات، سفتی و ظرفیت باربری عالی است.

ضخامت فوم پلی اورتان می تواند از 30 تا 200 میلی متر بسته به کاربرد و ویژگی های عایق مورد نیاز باشد.

این محصولات چند منظوره به علت تعامل فیزیکی دو ماده، به عنوان تابلو ساندویچ شناخته می شوند.

ویژگی ها و مزایای تابلو های کامپوزیت

ویژگی تابلو مزایای ساخت و ساز تابلو سازی کامپوزیت

واحد تولیدی سریع نصب سریع بر روی سایت = صرفه جویی در هزینه کار

به اتمام سریع پروژه اجازه می دهد

تاثیرات سایت در کیفیت محصول را کم می کند

مقدار عایق بندی بالا در ضخامت تابلو کم کاهش هزینه های انرژی برای عمر ساختمان

صرفه جویی در فضای ابعاد

منطقه ساختمان قابل فروش / قابل اجاره بزرگ

ارزش ساختاری مانع هوا / آب ترکیبی است

طول عمر بالا، عملکرد ساخت و ساز بالا

صرفه جویی در هزینه مواد

سهولت ساخت و ساز

تابلو های قابل انعطاف طراحی / بازسازی

تعمیر و نگهداری کم هزینه تمام زندگی برای صاحب / مستاجر ساخت

درمان سطح: بافت و پروفایل طراحی / ظاهر انعطاف پذیری

کار با تابلو های کامپوزیت

رشد استفاده از تابلو های کامپوزیتی توسط نیاز صنعت ساخت و ساز به تابلو سبک با ارزش های عایق حرارتی بالا و نصب ساده در محل نصب شده است. این نیاز توسط توسعه تکنیکی فوم های پلی اورتان سفت و سخت ارائه شده با مقادیر بسیار بالایی از عایق ها، به ویژه در مقایسه با سیستم های جمع آوری شده، کمک می شود.

سهولت نصب تابلو های کامپوزیت به ساختار زیر ساختار یکی دیگر از عوامل مهم در محبوبیت این محصول می باشد. زمان های ساختمانی نسبت به روش های سنتی به طور قابل توجهی کاهش می یابد و صرفه جویی در هزینه های نیروی کار نیز کاهش می یابد.

تابلو های کامپوزیت معماران و طراحان را ارائه می دهند که در برنامه ریزی، هزینه گذاری و طراحی ساختمان های جدید و مرمت شده ابعاد هیجان انگیزی دارد. یک انتخاب گسترده و جذاب از پوشش های سطحی در دسترس است، هر دو از نظر رنگ و پوشش های فلزی. اتصالات پنهان، گزینه های ترکیبی با مواد دیگر و قالب های فوم برای سقف ها و دیوارها ساختمان هایی را که ارزش قابل توجه معماری و ظاهر آن ایجاد می شود، ایجاد می کند.

محیط

تابلو کامپوزیت


انتخاب تابلو های کامپوزیت به عنوان یک راه حل ساختمان، از ملاحظات زیست محیطی مهم حمایت می کند. از منظر زیست محیطی تابلو های کامپوزیتی عبارتند از:

ارائه دهنده برجسته عایق حرارتی؛ کاهش هزینه های گرمایش و خنک کننده برای عمر یک ساختمان؛

برنامه های کاربردی طولانی مدت، به حداکثر رساندن منابع طبیعی مورد استفاده در ساخت؛

کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای -

در تولید، حمل و نقل و نصب کامپوزیت

تابلو کامپوزیت آلومینیومی لارسون ® (ACM) یک تابلو روکش فلزی معماری با کیفیت بالا و با کیفیت است که توانایی و انعطاف پذیری مورد نیاز برای معیارهای مورد نیاز را دارد.

لارسون ® به ویژه برای ساخت و ساز جدید ساخت و ساز و تهویه و همچنین بازسازی. این اجازه می دهد تا برای تهویه، نیمه تهویه یا فضای هوایی تنگ

تابلو کامپوزیت لارسون توسط دو ورق فلزی (آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، مس، برنج یا روی) برای پوشش روکش های معماری تولید می شود.

خواص:

تابلو کامپوزیت آلومینیوم لارسون ® تمام مزایای ACM را ارائه می دهد - فرمول عالی، نسبت استحکام به وزن، استحکام معماری شدید و ابزار هزینه ای برای رسیدن به معیارهای طراحی که از لحاظ فیزیکی و اقتصادی با سایر مصالح ساختمانی ساختمان امکان پذیر نیست.

فرایند تولید پیشرفته لارسون ® یک پیروزی فوق العاده را به دست می دهد، که دو برابر پارامترهای توصیه شده است.

تابلو های کامپوزیت مقاوم در برابر خوردگی لارسون، انعطاف پذیری طراحی و کارایی طولانی مدت را که تقریبا هر برنامه تجاری را مورد نیاز می سازد، ارائه می دهد.

این ترکیبی از مزایا می تواند پروژه ی تخیلی خود را افزایش داده و به مدت طولانی پس از اتمام ساختن ظاهر آن را حفظ کند.

گستره محصول:

ACM-Worldwide Larson® با کیفیت بالا دارای طیف وسیعی از محصولات با پوشش های پوشش داده شده در بازار و بالاترین کیفیت مایع (PVdF) و یا پودر (termolac®) می باشد.

با کیفیت بالای کویل با کیفیت پوشش داده شده معماری، رنگ و براق بودن را برجسته می کند، در حالی که به عنوان انتقال بدون درز بین مصالح ساختمانی مجلل مانند شیشه و بتن خدمت می کند.

لارسون ® FR یک تابلو نوآورانه کامپوزیت است که توسط Alucoil با استفاده از دو ورق فلزی (آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، مس یا برنج) و هسته مواد معدنی ساخته شده است. با توسعه برنامه های R + D ما یک هسته ای به دست آورده ایم که برای احیای یک طبقه بندی B-S1، d0، مطابق با مقررات UNE-EN 13501، احتراق را به دست می آورد. این هسته را می توان با کل محدوده لارسون و فرآیندهای مختلف استفاده کرد.

لارسون توسط Alucoil ® بروشور:

لارسون A2 توسط Alucoil ® بروشور:

لارسون توسط Alucoil ® نمودار رنگ:

نمونه کارها:

نوت بوک فنی:

برگه اطلاعات فنی:

فلزات لارسون طیف وسیعی از تابلو های کامپوزیتی هستند که تکنولوژی و محیط را ترکیب می کنند. آنها با استفاده از فلزات نجیب مانند فولاد ضد زنگ، مس و برنج تولید می شوند. آنها محصولات بی سابقه ای هستند که به طور کامل با خواسته های معماری آوانگارد سازگار هستند.

لارسون توسط فلزات Alucoil ® بروشور:

لارسون Illusions طیف وسیعی از تابلو های کامپوزیتی است که به طور خاص طراحی شده و برای پروژه هایی طراحی شده است که هدف آن زیبایی فاخته است زیرا این رنگ ها با طیف وسیعی از رنگ ها که برای پوشش های فلزی استفاده می شوند، شکسته می شوند.

لارسون Illusions Holo: بقا هر گونه بسیار مربوط به ظرفیت سازگاری با محیط زیست است. Alucoil® از سهولت Chamaleons برای تغییر تصویر خود الهام گرفته شده است تا این طیف وسیعی از دکوراسیون هولو را ایجاد کند، در نتیجه یک رنگ به دو یا حتی سه رنگ متفاوت بستگی دارد که چگونه نور بر روی نمای ساختمان تاثیر می گذارد.

لارسون Illusions سفارشی: چرا با هر گونه پایان می توانید راضی باشید اگر ما می توانیم بافت مورد نظر را با کیفیت پوشش حداکثر؟ طیف رنگ های سفارشی لمینت سرامیک، اکسید فلزات، بافت بازالت ... با دوام و سبک وزن یک تابلو کامپوزیتی تولید می کند.

لارسون Illusions Anodized Look: برای محافظت از آنودایز، بلکه برای آلومینیوم نیز زیبایی دارد. Alucoil داراي نمونه هاي گسترده اي از پوشش هايي است که با اتمام آنودايز مطابقت دارد، خواص تاشو و انحناي تابلو هاي کامپوزيت را حفظ مي کند. nolimits به ظرافت وجود دارد.

چوب لارسون ®: با هشت روش مختلف در تقلید چوب. قرمز Colonial، Wenge، گردو، راش و Sunglow به عنوان فرآورده های استاندارد و بلوط، Ahorn و گردو ایتالیایی نیز تحت درخواست در دسترس است. این محصول مناسب برای استفاده در فضای باز است، همانطور که سایر HQP ها را ارائه می دهد و ویژگی های عالی تولید را ارائه می دهد.

لارسون توسط Alucoil ® چوب بروشور:

Alucoil® همچنین از تابلو کامپوزیت لارسون®® تولید می کند که همچنین توسط دو ورق آلومینیوم 5005 آلیاژ تشکیل شده است که با هسته رزین گرمانرم (PE پلی اتیلن) پیوند داده می شود. این محصول به معنای استفاده تنها در ساختمان های کم، کوره، سیگنالینگ و هویت سازمانی است. (Alucoil® استفاده از این محصول را در ساختمان های بلند توصیه نمی کند، محدود به استانداردهای خاص در هر کشوری).

تابلو کامپوزیت چیست

مشخصات تابلو کامپوزیت

پنل کامپوزیت آلومینیوم مواد مکرر استفاده شده در ساختمان های معماری است. این یک محصول روبرو پلی اتیلن غیر سمی (سازگار با محیط زیست) بین دو لایه آلومینیومی با ضخامت متغیر (0.50mm، 0.30mm، 0.21mm) و پوشش داده شده با رنگ های مختلف و فیلم های پی وی سی است تا آسیب نبیند در طول فرآیند حمل و نقل، انبارداری و کاربرد.

مقاومت در برابر آتش، خوردگی و شرایط آب و هوایی

عایق صدا بالا

ساختار سبک و جامد

تشکیل آسان

انعطاف پذیری طراحی منحصر به فرد معماری

زمینه استفاده

طراحی و شکل دهی نما، روکش فلزی دیوار، روکش فلزی سقف، روکش روکش چوبی، بالکن و روکش فلزی تونل، درها و تابلو های کشویی، دیوار جداساز و برنامه های کاربردی هویت سازمانی.

از سال 2006، ساختمان را به عمل در کیفیت بصری از کار ساخت و ساز، ظاهر زیبایی گرفته شده بود و ارائه انعطاف پذیری، دوام و سهولت نرم افزار با استفاده از تابلو های آلومینیوم کامپوزیت ASAS تا به حال شهرت جهانی بود. تولید کامپوزیت تابلو با 4 خط در ساختار 7.000.000 متر مربع (پایان 2017: 10.000.000 متر مربع) با ظرفیت تولید تابلو کامپوزیت آلومینیوم خدمت می کند.

20 سال با کیفیت بالا تضمین PVDF رنگ سطح و همچنین گزینه های؛ با گزینه های سطحی پاک نشده، رنگی و رنگی که دارای رنگ چوب است، تفاوت ایجاد می کند با ارائه راه حل های جایگزین برای کاربر نهایی. با طیف گسترده ای از محصولات، مشتریان خود را از مزایای قابل توجهی از جمله زیبایی، خواص فیزیکی و مکانیکی برای نمای داخلی و خارجی استانداردهای جهان ارائه می دهد.

در این مرکز که در آن فن آوری پیشرفته استفاده می شود؛ علاوه بر تابلو های کامپوزیت آلومینیومی پر از پلی اتیلن معمولی با اندازه های مختلف و طیف گسترده ای از رنگ ها، آلومینیوم کامپوزیت آلومینیومی ساخته شده از پلی کربنات و هیدروکسید آلومینیوم ساخته شده است.

تمام محصولات توسط مهندسین کیفیت در آزمایشگاه های مجهز به تکنولوژی پیشرفته مورد آزمایش قرار می گیرند و به مشتریان با توجه به استانداردهای کیفیت بین المللی ارائه می شوند.

ASAŞ محصولات تابلو کامپوزیت آلومینیوم؛ راه حل برای بخش ساخت و ساز در حالی که در سیستم های روکش فلزی، معماری صنعتی و داخلی - با طراحی و ساخت راه حل برای روکش فلزی نمای خارجی و دیگر برنامه های کاربردی سفارشی می افزاید: ارزش به منطقه زندگی.

تابلو های کامپوزیت تولید شده توسط ASAŞ؛ PVDF کیفیت بالا پوشش داده رزین های ورق آلومینیوم و LDPE EN 13501 جهت استاندارد "دشوار شعله ور" متعلق به یک کلاس آل استفاده در محصول B1 می (OH) 3 آلومینیوم هیدروکسید مواد اولیه تولید برای دیدار با صنعت ساخت و ساز بین المللی نیاز به یک سطح بالا با استفاده از.


مناطق، به توالی های با استفاده از محصولات در ضخامت های مختلف و جایگزین پوشش های مختلف برای پروژه برای پاسخ به نیازها و انتظارات مطابق با مشخصات طراحی و تاسیس توسعه یافته اند. مارک های Naturalbond، Alfabond، Asbond و Signbond به طور گسترده ای در صنعت تبلیغات استفاده می شود ارائه می دهد گزینه های کاربرد گسترده ای را به طراحان و به خصوص آسمان خراش، سازه طراحی سفارشی از معماری مدرن است در مکان هایی مانند فرودگاه ها طراحی داخلی و خارجی استفاده می شود.

تابلو سازی با کامپوزیت

نمونه تابلو کامپوزیت بانک

نصب تابلو کامپوزیت

معایب دیوارهای زیرزمین کامپوزیت

بتنی می تواند در همه جا شکسته و نشت کند

بتن پایه

در حالی که از لحاظ تاریخی به سایر مصالح ساختمانی سنتی ترجیح داده می شود، بتن دارای بسیاری از نقاط مهم، مانند جرم کلی، زمان نصب و ویژگی های عایق بندی ضعیف است. این فوق العاده سنگین است و نیازمند یک فرایند نصب و کار پر هزینه است. دستیابی به عایق مناسب با استفاده از بتن دشوار است. بتن به خودی خود مقاومت بسیار کمی در برابر جریان گرما ایجاد می کند. به عنوان مثال، یک بشقاب ضخیم 7 اینچ بتونه ریخته شده همان مقدار R را به عنوان یک شیشه واحد (R-1.5) دارد. دشواری اضافی این است که دیواره های بتونی اغلب به علت تغییرات در زمین و فشار آب، ایجاد نشت و اجازه رشد قالب قارچ و قارچ را می شکند. حتی بدون ترک، بتن متخلخل است، به طور معمول ایجاد مناطق زیرزمین زندگی می کنند که مرطوب، ناخوشایند، محیط های ناسالم هستند.

بازیگران در محل دیوارهای بتونی ریخته شده

دیوارهای بتنی

چندین مرحله برای نصب نیاز دارید

چندین سفر به محل کار با تجهیزات سنگین

200 ساعت برای نصب

کار فرم گسترده ای از جمله حمل و نقل، قرار دادن، روغن کردن، سلب کردن، تمیز کردن و حذف

برای مقاومت در برابر بارهای خاک قبل از نصب سیستم کف، احتیاج لازم است.

دیوارهای بتنی برای نگهداری وزن یک خانه طراحی شده اند، اما با بارگیری پشت سر هم چالش برانگیزند.

بتن باید رطوبت را حفظ کند

سیستم های مانع از بخار که به خوبی کار می کنند گسترده و گران است

بتن خود دارای مقدار کمی ذاتی R-value است - عایق در چند مرحله اعمال می شود

فرایند خنک سازی توسط عناصر تحت تاثیر قرار می گیرد - باید برای محافظت از یکپارچگی در دماهای سردتر از پوشش، افزودن کلرید کلسیم و استفاده از آب گرم

فرم های بتونی عایق (ICF)

ICF ها باید در داخل کشور با استفاده از دیوار پوششی قبل از اشغال پوشش داده شوند زیرا آنها کد آتش را رعایت نمی کنند.

بیرونی ICF ها نیاز به پوشش خاصی برای حفاظت از پلی استایرن فشرده از عناصر در فضای باز است.

صاحب خانه ها مزایای زیرزمین را به طور مناسب عایق بندی می کنند و مایل به پرداخت هزینه های آن هستند. ICF ها دارای تقریبا 4.5٪ سهم بازار حتی با اشکالات و هزینه های زیاد سیستم هستند.

ICF ها معمولا از مقدار مشابه بتن به عنوان دیوارهای معمولی استفاده می کنند و نیاز به مواد خام اضافی را به هزینه کلی اضافه می کنند

خود ICF ها هیچ مزیت سازه ای ندارند، بلکه به فولاد برای تقویت با دیوارهای بتنی معمولی متکی هستند

هر سیستم ICF منحصر به فرد با مجموعه ای از قطعات تخصصی است. بدون تعقیب مکانیکی، تمام سیستم های مکانیکی و حفره ها باید قبل از برنامه ریزی و دقیق باشند.

پیچیدگی گسترده ای با ICF مورد نیاز است - اضافه کردن به هزینه کار.

فرم های بتونی عایق (ICF)

بنیان های بلوک بتنی به دلیل هزینه های بالای نیروی کار در 5 سال گذشته، دیوارهای ریخته شده در بازار پایه جایگزین شده اند و به دلیل مقاومت در برابر نیروهای جانبی بارهای بدون بارگذاری، بدون ترک خوردن یا شکستن، تلاش می کنند.

بلوک بتن (بتن به طور کلی) یک ماده متخلخل است که نیاز به اقدامات اضافی برای تلاش برای حفظ رطوبت است.

دیوارهای بلوک بتنی، دیواره های ریخته شده و ICF ها دارای حفره ای است که در محدوده زمانی معین دیده می شود و ارزش آن در ساخت و ساز برای قرار دادن مکانیک لازم (سیم کشی، تهویه مطبوع، جعبه های برق، لوله کشی، عایق اضافی، و غیره) ثابت شده است. فریم چوب به طور معمول برای بتن در یک مرحله ثانویه برای ایجاد تعقیب مکانیکی استفاده می شود. نصب چوب در مجاورت بتن مرطوب مشکل ساز است.

سیستم بتن در ارتقاء یک محیط زندگی سالم به چالش کشیده شده است: یک ماده متخلخل، آزادسازی بخارها، زمانی که رطوبت به یک منبع غذایی مانند چوب یا کاغذ بر روی دیوار پوشانده می شود، و دمای اتاق زندگی به 70 درجه می رسد، قالب و رشد قهوه ای، ایجاد یک محیط زندگی کمتر جذاب.

مزایای کامپوزیت،قابل دسترس، فضای خالص زندگی می کنند.

انرژی کارآمد

بهره وری انرژی با ارزش عایقی ذاتی R-16.5 و انتقال هوای فشرده بین کف و پایه.

ضد آب

بر خلاف بتن متخلخل، دیوارهای تابلو کامپوزیت مقاوم به آب هستند.

آتش سوزی

تمام کدهای آتش را از بین می برد. دیوارهای نصب شده لازم نیست که با دیوار پوشانده شوند.

زندگی راحت

رطوبت، احساس تیره و بوی بد بو از زیرزمین های بتنی را از بین می برد.

بیشتر فضای قابل استفاده

تقریبا 100 متر مربع فضای اضافی قابل استفاده در برابر تقریبا 168 عدد پایه بتن ارائه می دهد. *

نگهداری حداقل

پس از نصب و ساخت کامپوزیت، عملا هیچ تعمیر و نگهداری مورد نیاز برای پایه وجود ندارد.

انعطاف پذیری بهبود یافته

می تواند به راحتی توسط هر کسی در هر زمان به پایان رسید، مناسب برای Do-It-Yourselfer.

زنده ماندن

مانع بخار باعث ایجاد یک محیط ضد میکروبی می شود.

پیمانکاران

ساخت و ساز های دوستانه، Dimensional Composite Studios آن را ساده برای هر کسی که در تجارت برای کار با و درک - بسیار شبیه یک سازنده می داند که چگونه به وارد کردن پلود در هر پروژه ساخت و ساز.

نصب سریع

زمان نصب کامل کمتر از دو ساعت اجازه می دهد تا خانه های بیشتری در هر فصل ساخته شوند.

سفارشی

دیوارهای کامپوزیت پایه به مشخصات ساختمان شما در یک محیط کنترل شده ساخته شده است.

دانشجویان تحصیل کرده

حفره های شمع سازی مجتمع برای مکانیک و عایق های فایبرگلاس اضافی.

تمام فصول

آب و هوای زمستانی مسئله ای نیست تابلو ها را می توان در تمام اقلیم نصب کرد.

اقدامات را حذف می کند

ترکیبی از رشته های مختلف در یک مرحله - قاب گلدوزی، ساختار، عایق، ورق بالا و مانع بخار.

ساختار

بتن، بدون ضخامت بیشتر و یا علاوه بر تقویت قابل توجه، نمی تواند با عملکرد بارگذاری خاک بتن کامپوزیت بتن سازگار باشد.

ضعف های کوچک

جدول زمانی پیش بینی شده برای تاخیرهای کمتر و اجرای پروژه به جلو حرکت می کند.

جاده های کوچک

یک بنیاد ساخته شده را می توان در یک سفر به محل کار ارسال کرد.

ساخت تابلو کامپوزیت