تابلو حروف برجسته و ساخت تابلو حروف استیل با تابلو سازی راد

  • نویسنده : علی
  • سه شنبه 30 بهمن 1397
  • 0 کامنت

تابلو حروف برجسته | تابلو سازی حروف برجسته و استیل

این نوع تابلو سازی یکی از مجرب ترین محصولات خانواده با کیفیت است. این واقعا یک تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل دیوار و سقف حق بیمه است که برنامه های کاربردی آن شامل انواع زیادی از پروژه های ساختمانی مسکونی، تجاری و صنعتی است. عملکرد فوق العاده سیستم Paint Premium این تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل را جدا از جمعیت قرار می دهد. تولید شده به بالاترین استانداردهای صنعت. محصول سازگار با محیط زیست.

پنل 36 "عرض را پوشش می دهد

طول های سفارشی از 2 'تا 36' در 1 'افزایش سفارش های ویژه موجود در فروشگاه Menards و Menards.com

می توان برای کاربردهای سقف مسکونی، تجاری و صنعتی و یا پس زمینه استفاده کرد.

واقعی .0157 "حداقل ضخامت قبل از نقاشی .018" ضخامت اسمی پس از نقاشی (28 اندازه)

پوشش گالوانیزه G100 به همراه روی فسفات - 66٪ بیش از 40 سال تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل گارانتی رنگ

ساخته شده از استحکام ساختاری ASTM-A653، فولاد درجه 80

بالاترین مقاومت در برابر گره (کلاس 4)، کلاس A آتش سوزی

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل سیستم بازشو در معرض

محدود عمر گارانتی رنگ

تمام فولاد بیش از 36 "تا 50" باید در فروشگاه Menards سفارش داده شود و به طور مستقیم به محل کار و یا در کارخانه در ایالت Claire، WI، شهر تعطیلات، OH، یا دره، NE ارسال شده است. تحویل فوق العاده است هزینه اضافی بسته بندی / حمل و نقل مورد نیاز است. قیمت اتصال دهنده / پروانه بند باز شده در 38 "عرض اسمی است.

تقریبا وزن دارد 74 پوند در هر 100 متر مربع

ابعاد: 36 "پوشش اسمی؛ 9" در مرکز فاصله کرکره

نام تجاری: Premium Pro-Rib

Premium Pro-Rib

Energy Star Certified

مشخصات فنی تابلوسازی حروف برجسته


ساخت تابلو حروف استیل و برجسته

استفاده از راهنمای مراقبتی

ضمانتنامه

برای خواندن فایل های PDF، شما نیاز به Adobe Acrobat Reader 6.0 یا بالاتر دارید. اگر شما آن را ندارید، اینجا کلیک کنید و آن را به صورت رایگان از سایت Adobe دانلود کنید.

مشخصات فنی تابلو سازی حروف برجسته

نوع محصول: سقف پنل اندازه: 28

ماده: فولاد تولید کننده گارانتی: محدود عمر سال

در مرکز ریب فاصله: 9 اینچ منطقه پوشش: مربع استاندارد سفارشی

فهرست آژانس استانداردها: ASTM A755، ASTM A653، UL 2218، UL 580، UL 790 رنگ / پایان: بورگوندی

ویژگی های خاص: ضمانت رنگ مادام العمر محدودیت عرض کلی: 38 اینچ

طول کلی: سفارشی اینچ

لطفا توجه داشته باشید: قیمت، تبلیغات، سبک و در دسترس بودن ممکن است با فروشگاه و آنلاین متفاوت باشد. موجودی فروخته شده و به طور مداوم در طول روز دریافت می شود؛ بنابراین، مقدار نمایش داده شده ممکن است در هنگام دسترسی به فروشگاه در دسترس نباشد. این موجودی ممکن است شامل یک واحد نمایش فروشگاه باشد. سفارشات آنلاین و محصولات خریداری شده در فروشگاه، واجد شرایط برای تخفیف تخفیف می باشند. رونویسی Mail-in در فرم چک اعتبار کالا، فقط در فروشگاه معتبر است. چک اعتبار کالای خریداری شده در MENARDS.COM® معتبر نیست. با ارائه این فرم تخفیف، شما با تصویب داوری هر گونه اختلافات مربوط به بازپرداخت تخفیف موافقت میکنید و از هر گونه حق برخورداری از پرونده یا شرکت در یک اقدام طبقاتی

اگر آزمایشات پوشش ها قابل اعتماد و قابل بازیابی باشند، باید بر روی یک بستر که منطبق از آزمون برای آزمایش است انجام شود. متاسفانه فولاد ورق تجاری معمولی تغییرات گسترده ای در خواص سطح که بر پیوند پوشش ها تاثیر می گذارد، نمایش می دهد.

منابع متغیر

مشکلات سطحی از تعدادی از منابع می توانند:

بافت سطحی با شرایط غلطک های استفاده شده توسط فولاد کار می کند تا فولاد را به ضخامت نهایی آن رول کند.

تمیزکاری سطح با روش تمیز کردن کارخانه، به ویژه روش های کنترل شده برای کنترل کربن، متفاوت است. در اغلب موارد، ذرات کربن در فرآیند گرم شدن درجه حرارت بالا که به دنبال نوردن هستند، به فولاد برشته می شوند. این سد کربن غیرممکن است که از طریق سایش مکانیکی حذف شود.

زنگ با مراقبت در دست زدن (a) در کارخانه فولاد، (b) در حین حمل و نگهداری و (c) در حین ساخت، تغییر می کند.

فولاد ذخیره شده برای مدت طولانی با مهار نفت زنگ واکنش نشان می دهد تا اکسید ناقص شناخته شده به عنوان نقره ای نفت تشکیل می شود.

نتیجه این است که فولاد معمولی برای آزمایش های مختلف پوشش مناسب نیست. اگر چه برخی از فولادهای تجاری سطح عالی برای پوشش ها را فراهم می کند، شما فقط به احتمال زیاد فولاد را پیدا خواهید کرد که چسبندگی ضعیف و مقاومت ضعیف زنگ را حتی با پوشش های خوب نیز می دهد. در حقیقت یک کارخانه واحد معمولا کیفیت خوبی از کیفیت بسیار خوب و بسیار ضعیف را به وجود می آورد، بسته به تعدادی از عوامل کنترل نشده. کمک به تمیز کردن و فسفاته شدن، اما آنها نمی توانند غلبه بر نقص های سطح در آسیاب را برطرف کنند.

Q-PANEL تست فولاد و آلومینیوم تست از Q-Lab به حداقل رساندن تغییرات فلزات به عنوان منبع تعصب در رنگ های رنگی، پوشش و تست چسبندگی. آنها تمیز، سازگار، راحت و اقتصادی هستند.

تمیز

فرآیند تولید Q-PANEL به طور کامل تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل ها را تمیز می کند و هر سطح روغن را از بین می برد. دستکاری ویژه اطمینان می دهد که همه تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل ها کاملا بسته بندی می شوند. تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های فولادی در ظرفیت های 20 تا 50 تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل (بسته به نوع و ضخامت)، با یک مهارکننده زنگ زدگی درون بخار در کارتن مقوایی محکم، برای چندین سال نگهداری می شوند. تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های آلومینیومی به طور مشابه بسته بندی می شوند، به جز بدون مهارکننده زنگ.

استوار

سه عامل اطمینان Q-PANEL بسترهای سازگار، با کیفیت بالا و کم هزینه هستند:

خرید فلزات سنگین از کارخانجات انتخاب شده

تولید خودکار در خط سرعت با سرعت بالا

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های فولادی

پایان صاف (نوع QD)

مات پایان (نوع R)

زمین، جلا پایان (نوع S)

نازک، انعطاف پذیر صاف پایان (نوع D)

نازک، انعطاف پذیر، صاف کردن با قلع (نوع DT)

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های Adhesion، End Finish (نوع RS)

تابر Abraser Panels (نوع R-44-T و نوع S-44-T)

فولاد ضد زنگ (نوع SS)

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های یک ظاهر طراحی خودرو (نوع SPR)

Q-PHOS تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های فولادی فسفات آهن

مات مات پایان (نوع R)

زمین، جلا پایان (نوع S)

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های آلومینیومی

بره (نوع A)

رنگ کروم (نوع AL)

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های Adhesion (نوع AD)

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های یک ظاهر طراحی خودرو (نوع SPC)

صفحه نمایش بزرگ (نوع L-1424)


مزایا تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های ویژه

علاوه بر تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های استاندارد ما، ما می توانیم انواع و اندازه ها را نیز در ورق های مشخصات ما نشان ندهیم. تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های ویژه ممکن است در قالب های مختلف، اندازه، آلیاژها و اتمام سفارش داده شوند. برای اطلاعات بیشتر با Q-Lab تماس بگیرید.

لنز Blue Line HMI Operator Touch PC در نسل سوم موجود است. یک خط تولید ظریف و انعطاف پذیر که برای مطابقت با الزامات در صنایع طراحی شده است، که شرایط بهداشتی سنگ بنای آن است و همچنین ایمنی، راحتی و امنیت پرسنل. خط آبی شما را قادر می سازد گردش کار را بهینه سازی کنید.

اپراتورها با استفاده از یک صفحه لمسی به راحتی داده ها را وارد و بازیابی می کنند. خط آبی خطی HMI Operator Touch PC IP69K برای صنایع با تمیز کردن با فشار بالا طراحی شده است.

مفهوم انعطاف پذیر نیز انتخاب گسترده ای از ورودی / خروجی مانند USB، LAN، RS-232 و غیره را ارائه می دهد. سری PC سری آبی خط شامل طیف گسترده ای از راه حل های نصب از در داخل دیوار، دیوار، دیوار، پایه لوله تا نصب سقف و همچنین طرح های خاص مشتری مانند ادغام در ماشین آلات.

طراحی آگاهانه از کابینت ها، از جمله طرف های عقب، لبه های گرد و بدون شیب، تضمین می کند که مایع به عنوان مثال اسلاید آب برافراشته شده است. لبه های گرد شده به این معنی است که آسان است که HMI Operator Touch را پاک کنید حتی در گوشه ها. همراه با اتصالات هوادهی و فولاد با کیفیت بالا، خط تولید مناسب برای محیط های بهداشتی است.

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های محافظ فولادی فولادی حفاظت خوبی برای برنامه های کاربردی با جوش یا خطر چسبندگی دارند. با سیستم Safe Fix که تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل ها را در مقابل پست ها نصب می کند، سلول به طور کامل تحت پوشش قرار می گیرد. ورق فولاد پروفایل 0،7 میلیمتر است و به یک قاب 19 × 19 میلیمتری جوش داده شده است. تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل URSP برای مقاومت 309 ژول در برابر مقاومت آزمایش شده است. تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های استاندارد در 6 ورتکس، از 200 تا 1200 میلی متر در دسترس هستند و به صورت سیستم ارتفاع 2200 میلی متر، بدون شکاف کف می باشند. رنگ استاندارد ST کامل پنل فولاد URSP خاکستری RAL 7037 است. هر رنگ انتخاب شما می تواند ارائه شود.

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های فلزی

تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های کامپوزیتی نوآورانه با پوسته های فولادی

فولاد به نظر می رسد سنگین در حال حاضر که ما می شنوید کلمه، اما راه های آن را سبک تر در حال حاضر در دسترس است. این یک اصلاح از مواد به عنوان یک، اما hybridizing هوشمند از فولاد با ساختار سبک لانه زنبوری است که باعث "فولاد" کمتر عظیم است.

فولاد یکی از رایج ترین مواد مهندسی در جهان است. این یک منبع اساسی است که در صنایع مختلف برای ساخت ساختمان ها، زیرساخت ها، ابزار ها، کشتی ها، اتومبیل ها، ماشین آلات، لوازم و یا سلاح استفاده می شود. این قرن ها به عنوان یک ماده ساختمانی فوق العاده قوی و دشوار شناخته شده است. EconCore ترکیبی از هسته لانه زنبوری ThermHex گرمابی با پوسته های فولادی را به یک سیستم مواد به خوبی متعادل می سازد. وزن بسیار کم این محلول در مقایسه با هر ورقه فولادی سخت، تنها یکی از ویژگی های محصول است. پس از بدست آوردن دانش و از طریق بهینه سازی پیوند بین فضایی و طراحی ساختاری کارآمد، EconCore محصول ترکیبی فولاد - گرمانرم را بررسی کرد و نسبت بزرگی به عملکرد مکانیکی آن را اثبات کرد. با توجه به اندازه فوق العاده کوچک سلول های سلول های لانه زنبوری، با قطر سلول 3 میلی متر کوچک، سطح بسیار ساندویچ تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل حتی اگر ضخامت پوست فلز کمتر از 300 میکرون باشد، به دست می آید. اندازه سلول 3 میلیمتر اجازه می دهد تا تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل ضخامت 4-5 میلی متر، اما همان فرآیند تولید می تواند تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل ها تا 40 میلی متر ضخامت داشته باشد. سختی بالا، وزن کم، عایق حرارتی خوب، خواص مغناطیسی و همچنین سطح صاف (رنگی در صورت لزوم) محصول ThermHex را برای استفاده در بسیاری از کاربردها، از جمله تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های روکش داخلی و خارجی، ارتباط بصری، انرژی خورشیدی، آسانسور، نورد، خودرو و کامیون، کشتی سازی و بسیاری دیگر. تکنولوژی ThermHex برای تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های کامپوزیت فولادی یک نامزد واضح برای فرایند تولید انبوه است که در آن هزینه های تولید با استفاده از فرآیند تولید EconCore با سرعت بالا ثبت اختراع می شود.

خط تولید

در نقطه شروع خط تولید، یک پلیمر پلیمر نازک اکسترود شده و به هسته لانه زنبوری تبدیل می شود که با استفاده از تکنولوژی ThermHex ثبت شده است.

در مرحله تولید دوم، پوسته های فلزی به کار می روند و در بالای هسته سبک وزن به ایجاد یک تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل ساندویچ می زنند. این همه در همان خط تولید و مراحل مختلف تولید گام های منطقی در خط تولید مداوم است. حتی تعدادی از عملیات پس از پردازش را می توان در خط با تولید تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل، اضافه کردن ارزش اضافی به محصول.

قیمت تابلو حروف استیل و برجسته

عملکرد تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل های کامپوزیت با پوسته های فولادی

عملکرد تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل کامپوزیت فولادی با استفاده از یک شبیه سازی خمشی سه نقطه ای ارزیابی می شود.

برای نشان دادن ظرفیت تحمل بار، هیبرید در دو شرایط مختلف طول و در مقایسه با مواد ساختمانی معمول مورد بررسی قرار می گیرد. در سمت چپ میز، یک تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل ThermHex ضخامت 5 میلیمتری با ورق فولادی فولادی 0.68 میلیمتر مقایسه شد. تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل کامپوزیت فولادی بهبود قابل توجهی از سختی را در مقایسه با ورق فولادی جامد با وزن مشابه نشان می دهد. در سمت راست جدول، یک تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل 10 میلی متر لانه زنبوری ThermHex با پوسته های فولادی با یک تخته معمولی 16 میلیمتری مقایسه شد. تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل کامپوزیت فولادی همانند تخته تخته سه لا با مدول خمشی 6300 مگاپاسکال و تراکم 800 کیلوگرم در متر مربع را نشان می دهد. هیئت مدیره چوبی با این حال بیش از عامل 2 سنگین تر از تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل هیبرید است! برای دانلود بروشور اینجا کلیک کنید.

* تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل فولادی 0.68 میلی متر به دلیل وزن بالای تابلو حروف برجسته و تابلو سازی حروف استیل، انحراف اولیه اولیه را نشان می دهد. ارزش ذکر شده نشان دهنده انحراف افزایشی است.


تابلو حروف برجسته