تابلو سازی فوری|تابلو ساز فوری|ساخت تابلو فوری

  • نویسنده : سوگند
  • چهار شنبه 23 شهریور 1401
  • 0 کامنت

تابلو سازی فوری

یکی از راه هایی که با استفاده از آن می توانید کسب و کار خود را در بین مردم تبلیغ کنید ساخت تابلو تبلیغاتی برای سر در مغازه ، شرکت و... می باشد به طوری که با انجام این کار حتی می توانید رهگذرهایی که در محیط کسب و کاری شما در حال رفت و آمد هستند به تابلویی که در سر در مغازه خود نصب کرده اید جذب شوند و این به مراتب باعث افزایش مشتریانتان می شود.

درواقع می توان گفت تابلو تبلیغاتی که برای محیط شغلی و کسب وکار خود می سازید و نصب می کنید هویت شما را در بین مردم می شناساند.

تابلو سازی فوری یعنی چی؟

در صنعت تابلو سازی یکی از خدمات ویژه ای که برای مشتریان خود در نظر گرفته اند درخواست کردن تابلو سازی به صورت فوری می باشد.

این خدمات ویژه در صنعت تابلو سازی می تواند امتیاز مثبتی برای کسانی باشد که قصد راه اندازی کسب و کاری را به صورت فوری دارند چرا که می توانند با درخواست تابلو سازی فوری از تابلو سازان مهم ترین بخشی که برای راه اندازی یک کسب و کار ضروری است را در کمترین زمان فراهم کنند.

همچنین درخواست تابلو سازی فوری برای کسانی که قصد تعویض تابلوی مغازه خود را دارند و می خواهند یک تابلوی جدید را جایگزین آن کنند مناسب می باشد.

4 ویژگی که تابلوهای خوب و حرفه ای دارند

برای انتخاب و سفارش یک تابلو تبلیغاتی خوب قبل از هرچیزی باید آن تابلو را از همه نظر مورد بررسی قرار دهید و بعد با توجه به نیاز و خواسته ی خود بهترین تابلو را انتخاب کنید.

اما شاید خیلی از شماها ندانید که ویژگی های یک تابلوی خوب و حرفه ای چه چیزهایی می تواند باشد؟

نگران نباشید ما در این مقاله اینجاییم تا چند مورد از ویژگی هایی که تابلوهای خوب دارند را برایتان بیان کنیم.

1.        اولین ویژگی که تابلوهای خوب دارند داشتن ایمنی و مقاومت بالا درتابلو است به طوری که تابلو سازان حرفه ای برای ساخت تابلوهای خوب از مواد باکیفیتی که استحکام بالایی دارند استفاده می کنند.

2.        دومین ویژگی تابلوهای خوب طراحی بی نظیر آن است که باعث جذب مخاطب می شود و برای انجام این کار نیاز به یک فرد متخصص و با تجربه می باشد تا تمام فرایند و متریال ها و رنگ های مناسبی که برای طراحی یک تابلوی حرفه ای لازم است را به نحو احسنت انجام دهد.

3.        سومین ویژگی تابلوهای خوب استفاده کردن از مواد باکیفیت در ساخت تابلو می باشد به طوری که هرچه موادی که برای ساخت تابلو استفاده می شود مرغوب تر و باکیفیت تر باشد تابلوی شما ماندگاری و عمر طولانی تری دارد.

4.        و در آخر مهم ترین ویژگی که تابلوهای خوب و حرفه ای دارند این است که تمام متریال های به کار رفته در تابلو اعم از رنگ، طراحی و... همه ی این ها باید با یک دیگر همخوانی داشته باشند تا در نگاه بیننده جذاب به نظر برسد.

چه چیزهایی را باید برای طراحی کردن یک تابلوی خوب در نظر گرفت؟

•          استفاده از رنگ ها و طرح های ساده

•          تناسب داشتن نوع تابلو با طرحی که بر روی آن است با نوع کسب وکار شما

•          نمایش دادن شغلی که دارید بر روی تابلو تبلیغاتی خود

•          داشتن یک نور پردازی زیبا و بی نظیر

•          استفاده از متن ها و نوشته های مناسب و جذاب

•          استفاده از تابلوهای برجسته و سه بعدی که باعث جذب مخاطب بیشتری می شود.

•          استاندارد بودن ابعاد تابلوی مغازه

همه ی این مواردی که برایتان بیان کردیم برای افزایش و جذب مشتری تاثیر گذار هستند پس پیشنهاد می شود این موارد را حتما برای طراحی تابلوهای تبلیغاتی خود در نظر بگیرید تا مخاطبان زیادی را جذب تابلو تبلیغاتی خود کنید.

قیمت تابلو سازی فوری

قیمت گذاشتن بر روی یک تابلو به عوامل زیادی بستگی دارد که همه ی آن عوامل قیمت یک تابلو را مشخص می کنند.

عواملی که برای قیمت گذاری تاثیر گذار هستند:

-           اندازه تابلو

-           نوع تابلو

-           مواد و متریال به کار رفته در تابلو

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری را در رابطه با انواع تابلوهای تبلیغاتی بدست بیاورید می توانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

تابلو چلنیوم / تابلو ترموود/ تابلو کامپوزیت / تابلو نئون / تابلو استیل / تابلو فلزی / تابلو الماسی / تابلو حروف برجسته / تابلو پلکسی / تابلو راهنمای طبقات 

تابلو سازی فوری در راد گرافیک

گروه تابلو سازان راد گرافیک نزدیک به 50 سال سابقه کاری در ساختن انواع تابلو های تبلیغاتی دارند. و همچنین متخصص و با تجربه در ساخت مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی پلکسی گلاس، تابلو چلنیوم ،تابلو برجسته، تابلو استیل و... می باشند.

تابلو سازان راد گرافیک در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی خود از بهترین مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنند از این رو ماندگاری بالایی دارند و در برابر شرایط آب و هوایی و عوامل دیگری مثل آتش سوزی و پوسیدگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

همچنین در تابلو سازی راد گرافیک خدمات تابلو سازی فوری هم وجود دارد که در صورت نیاز به ساخت فوری تابلو می توانید با اطمینان از مواد باکیفیت و درجه یکی که برای ساخت تابلو استفاده می کنند سفارش خود را به گروه تابلو سازان راد گرافیک بسپارید تا در کمترین زمان تابلوی دلخواه شما را فراهم کنند.

دیدگاه اشتباه

ممکن است خیلی از شماها با شنیدن عبارت تابلو سازی فوری این دیدگاه را داشته باشید که نمی توانید با سفارش دادن تابلو به صورت فوری یک محصول خوب و باکیفیت را تحویل بگیرید اما باید به شما بگویم که این دیدگاه کاملا اشتباه و غلط می باشد چرا که شما با درخواست تابلو سازی فوری از یک تابلو سازی معتبر و با تجربه مثل گروه تابلو سازان راد گرافیک می توانید یک تابلوی خوب و باکیفیت با ماندگاری بالا را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

بنابراین سفارش یک تابلو به صورت فوری به این معنا نیست که شما با یک جنس بی کیفیت رو به رو هستید.

جمع بندی

در نتیجه همانطور که بارها هم گفتیم برای این که کسب و کار خود را بیشتر در بین مردم بشناسانید و تبلیغ کنید بهترین راه ساختن تابلوی تبلیغاتی برای سر در مغازه ی خود و یا هر مکان دیگری که قصد راه اندازی کسب و کاری را در آن دارید می باشد.

همچنین اگر برای ساخت تابلوی تبلیغاتی خود عجله دارید و می خواهید در کمترین زمان تابلوی دلخواهتان را تحویل بگیرید می توانید از خدمات ویژه ای که تابلو سازان راد گرافیک برای مشتریان خود در نظر گرفته اند استفاده کنید آن هم سفارش تابلو به صورت فوری می باشد.