تابلو سازی بانک|ساخت تابلو برای بانک|تابلو بانک

  • نویسنده : سوگند
  • چهار شنبه 23 شهریور 1401
  • 0 کامنت

تابلو سازی بانک

از گذشته تا به الان یکی از مهم ترین مرکز هایی که همیشه نیاز به تابلو دارند بانک ها می باشند به طوری که ساخت و نصب تابلو بانک ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند و اهمیت دادن به این موضوع باعث زیبا تر کردن هر بخش از شهر می شود.

اما امروزه همانطور که خیلی از شماها می دانید با پیشرفت کردن تکنولوژی بیشتر فعالیت های بانکی به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می گیرد اما این به آن معنا نیست که ساخت تابلو بانک ها را متوقف کنیم و به آن اهمیت ندهیم بلکه هنوز هم برخی از فعالیت های مهم بانکی به صورت حضوری انجام می شود و برای حفظ زیبایی شهر و جذب مخاطبا تا هر زمان که بانک ها وجود دارند ساخت تابلو بانک ها الزامی هستند.

تابلو بانک ها انواع مختلفی دارند و هر بانک دار متناسب با نیاز و خواسته ای که دارد تابلوی دلخواه خود را انتخاب می کند، پیشنهاد می شود در ادامه ی این مقاله ما را همراهی کنید چرا که قصد داریم نکاتی را در ارتباط با تابلو بانک ها و نوع های مختلف آن بیان کنیم.

تابلو بانک

همانطور که گفتیم با وجود این که بسیاری از فعالیت های بانکی به صورت غیر حضوری و آنلاین صورت می گیرد اما از اهمیت ساخت تابلو بانک ها کم نمی شود از این رو لازم است تا در سطح هر شهر شعبه های مختلف بانکی ساخته شود و برای زیبا جلوه دادن هر بانک در سطح هر شهر احتیاج به ساخت تابلو بانک می باشد.

در واقع تابلوهایی که برای سر در بانک ها ساخته می شوند معرف آن بانک می شود به طوری که خیلی از افراد هستند که اول با دیدن تابلو تبلیغاتی سر در بانک ها جذب آن بانک می شوند و بعد با تحقیق کردن در مورد آن و مزایایی که دارند بانک مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

اهمیت تابلو بانک ها

ساخت تابلو در سر در بانک ها اهمیت بالایی دارد به طوری که فرض کنید به طور ناگهانی یک کار بانکی برای شما پیش بیاید و یا این که در شهر غریبی هستید که به دنبال بانک برای انجام کارهای بانکی خود می گردید از این رو ساخت تابلو بانک باعث می شود تا شما سریع تر و راحت تر بانک مورد نظر خود را پیدا کنید.

طبق مطالعاتی که انجام شده است تعداد بانک ها چه دولتی و چه خصوصی در سطح هر شهر زیاد است چه بسا که در کنار بانک ها موسسات مالی هم وجود دارند که تقریبا همه ی خدمات بانکی را می توانید در این موسسه انجام دهید.

با این وجود برای ساخت تابلوهای همه ی بانک ها و موسسات مالی نکات و قوانینی وجود دارد که با توجه به آن ها باید تابلو بانک خود را بسازید.

نکات مهمی که برای ساخت تابلو بانک باید به آن توجه کنید

•          ابعاد

•          طراحی

•          رنگ

•          فونت نوشته های بر روی تابلو

•          لامپ های LED

•          حروف برجسته

توجه به ابعاد تابلو بانک

از آن جایی که ساخت تابلو های سر در بانک ها اهمیت زیادی دارد برای این که مردم راحت تر بتوانند بانک ها را پیدا کنند باید ابعاد تابلو بانک ها بزرگ تر از تابلو های دیگری که برای سر در مغازه ها یا مراکز دیگر نصب می کنند باشد تا همه بتوانند حتی از راه دور هم تابلوی بانک را تشخیص دهند.

توجه به طراحی تابلو بانک

برای ساخت تابلو بانک ها احتیاجی به طراحی کردن بر روی تابلو ها نیست چرا که تابلو بانک ها خودشان دارای لوگو و نامی که برای بانک خود انتخاب کرده اند می باشند از این رو تنها برروی تابلو ها نام و لوگوی مخصوص خود را طراحی می کنند که اندازه و ابعاد این طراحی برای هر شعبه از بانک فرق می کند.

توجه به رنگ تابلو بانک

برای انتخاب رنگ تابلو ها بهتر است که رنگ مورد نظر از سمت بانک تایید شود چرا که هر بانکی از ابتدای تاسیس خود یک طیف رنگی را برای تابلوهای تبلیغاتی خود در نظر می گیرد و تا آخرهم از همان طیف رنگی استفاده می کند، به طوری که می توان گفت هر بانک را با توجه به طیف رنگی آن می شناسند.

فونت نوشته های بر روی تابلو

لازم است که بدانید برای فونت نوشته های بر روی تابلو بانک احتیاجی به طراحی فونت نیست چرا که برای نام هر بانک همیشه از یک فونت مخصوص استفاده می کنند.

لامپ های LED

احتمالا دیده اید که برخی از تابلو بانک ها نام و لوگویی که بر روی تابلو نصب کرده اند دارای درخشش و نور بیشتری هستند و این جاست که شاید برایتان سوال پیش بیاید که علت این درخشش در چیست؟

علت این درخشش استفاده از لامپ های ال ای دی که در داخل تابلو ها کار گذاری شده است می باشد اما توجه داشته باشید که برای نورانی تر کردن و ایجاد درخشش در تابلو های بانکی نمی توانید از لامپ های رنگی و چشمک زن استفاده کنید و تنها می توانید برای نورپردازی بهتر و درخشنده تر کردن تابلو از لامپ های کوچک ال ای دی استفاده کنید.

حروف برجسته

از آن جایی که بارها در این مقاله گفتیم استفاده از تابلو برای سر در بانک ها یکی از روش هایی است که برای جذب مخاطب ضروری است از این رو برای جذب بیشتر و جلب توجه کردن بهتر است که از حروف برجسته در ساخت تابلو بانک ها استفاده کنید.

تابلو حروف برجسته علاوه بر زیبایی که دارد دارای استحکام قوی تر، شستشو بهتر و عمر طولانی تر و ...می باشند که این ویژگی ها باعث شده است تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

انواع تابلو های بانکی

در صنعت تابلو سازی انواع مختلفی از تابلو ها وجود دارند که هرکدام برای یک کاری مناسب هستند اما برای انتخاب تابلو های بانکی در اکثر مواقع از چند نوع خاص و کاربردی که هم استحکام بالایی داشته باشند و هم طول عمر بالا استفاده می کنند از این رو باعث شده است تا تابلو سازان برای ساخت تابلو بانک ها تنها چند نوع خاص که مناسب برای ساخت تابلو بانک ها هستند را به شما پیشنهاد دهند.

چند مورد از تابلو هایی که برای ساخت تابلو بانک ها مناسب هستند:

•          تابلو چلنیوم

•          تابلو حروف برجسته

•          تابلو کامپوزیت

تابلو چلنیوم

یکی از پرطرفدارترین تابلو ها در ساخت تابلو بانک ها تابلو چلنیوم می باشد که به علت محکم بودن و کیفیت ساخت قوی که دارد توانسته است در بین اکثریت محبوبیت پیدا کند.

تابلو حروف برجسته

تابلو های حروف برجسته هم همانند تابلو چلنیوم برای ساخت تابلو بانک طرفداران زیادی دارد و این دو نوع تابلو قابلیت این را دارند که رقیب یک دیگر باشند.

تابلو حروف برجسته زیبایی منحصر به فردی را به تابلو بانک شما می بخشد و یکی از ویژگی های خوب این تابلو این است که نورپردازی در شب را چندین برابر می کند و جلوه خاصی را در سطح شهر ایجاد می کند.

تابلو کامپوزیت

و در آخر یکی از جذاب ترین و محبوب ترین تابلو ها برای ساخت تابلو بانک ها، استفاده از تابلو کامپوزیت می باشد به طوری که در اکثر بانک ها و شعبه های مختلفی که دارند برای سر در خود از تابلو هایی که زیرساز کامپوزیتی دارند استفاده می کنند.

تابلو کامپوزیت مزایا و ویژگی های زیادی دارند از جمله: شستشو آسان تر، مقاوم در برابر گرد و غبار و نور خورشید، مقاوم در برابر آتش سوزی و حرارت و از همه مهم تر نصب سریعتر و راحت تر آن است.

جمع بندی

ساخت تابلو بانک ها از اهمیت زیادی برخور دار هستند به طوری که تابلو هایی که بر سر در هر بانک نصب شده است به گویی هویت آن بانک را نشان می دهد.

همچنین برای ساخت تابلو بانک ها ضروری است تا به نکاتی از قبیل رنگ، فونت، ابعاد و طراحی تابلو دقت کنید تا تابلو بانک ها در سطح تمام شهر ها بتوانند زیبایی خاصی را به مردم القا کنند و باعث شناسایی سریع تر آن ها نسبت به دیگر مراکز شود.

به علاوه لازم به ذکر است که بدانید برای ساخت تابلو بانک هایی با کیفیت بالا از هر نوعی که بخواهید می توانید به تابلو سازان راد گرافیک مراجعه کنید چرا که این گروه قریب به 50 سال سابقه در ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی دارند و به گویی می توان گفت متخصص این کار هستند.