تابلو چلنیوم | تابلو سازی چلنیوم | ساخت تابلو چلنیوم

  • نویسنده : علیرضا
  • یک شنبه 9 دی 1397
  • 0 کامنت

تابلو سازی چلنیوم و ساخت تابلو چلنیوم برای مراکز تجاری


تابلو چلنیوم به عنوان یکی از تابلو های پرکاربرد در زمینه ساخت تابلو چلنیوم برای بانک ها برای فروشگاه ها و مراکز تجاری استفاده می شود 


تابلو چلنیوم


تابلو چلنیوم و انواع تابلو چلنیوم و کاربرد آنها در تابلوسازی

تابلو چلنیوم خود را بسازید

جدول سفارش چلنیوم یکی از زیباترین و گسترده ترین صفحات تبلیغاتی در صنایع پانل است. این طراحی و ساخته شده است به روش های مختلف، از جمله تابلو چلنیوم طلایی، پنل ساخت تابلو چلنیوم با شکوه و چلنیوم. ساختار پانل چلنیوم ترکیبی از پلکسی گلاس و آلیاژهای آلومینیوم است که در ورق کامپوزیت یا پی وی سی قرار گرفته است. رول های سازه چلنیوم در اندازه های مختلف از 30 تا 50 متر در دسترس هستند و قیمت رول چلنیوم بسته به اندازه آن متفاوت است.

این روش طراحی و ساخت تابلوهای مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و محیطی می تواند در رنگ های مختلف اجرا شود و بدین ترتیب تبدیل به یکی از محبوب ترین تابلوهای چلنیوم تبلیغاتی شود. تعریف نامه های برجسته شده و نحوه طراحی و طراحی حروف برجسته چلنیوم ترکیبی از چندین نامه زیبا با اشکال و زوایای مختلف هستند که کاملا انعطاف پذیر هستند و می توانند در یک قالب سفارشی طراحی شوند. پس از مرحله طراحی، حروف الفبا توسط یک دستگاه لیزر برش داده شده و سپس توسط کف لبه ها اصلاح می شود، سپس حروف را روی میز بچرخانید و از پایه فلزی استفاده کنید تا لبه چلنیوم را با یک چسب مخصوص در اطراف پلکسی گلاس چرخانید. در مرحله بعد، طراحی حروف بر روی پی وی سی طراحی شده و با یک دستگاه به نام عمود برش برش داده می شود و نامه ها برای نصب بر روی بدن یا زیر کار آماده می شوند، که معمولا از ورق کامپوزیت یا پی وی سی ساخته می شود، سپس با استفاده از روشنایی LED یا SMD انجام می شود و سیم های اضافی به زیر کار انتقال می یابند، پس از اطمینان از اینکه بسته شدن کل قرارگرفتن و نصب چوب تبلیغاتی T با موفقیت به پایان می رسد.


ساخت تابلو چلنیوم


تابلو سازی چلنیوم


سفارش تابلو چلنیوم


قیمت تابلو چلنیوم


تابلو چلنیومی


تابلو سازان چلنیوم


تابلو چیلینیوم


تابلو چلنیم


مزایای تابلو چلنیوم:

مواد لازم برای ساخت این نوع مواد تبلیغاتی با کیفیت بالا هستند و بنابراین به شرایط محیطی و اشعه خورشید مقاوم هستند و ظاهر آن تغییری نمی کند. هیچ زنگی به هیچ وجه وجود ندارد. برای ایجاد لبه تابلو چلنیم، آنها از یک نوار اسفنجی استفاده می کنند که مانع از نفوذ به خاک و آب می شود و حروف همیشه تمیز می شوند. پس از اتمام کار، یک غلاف نایلون به کار اعمال می شود که در هنگام نصب، برجسته سازی چلنیوم خراشیده نشود و پس از اتمام روند نصب تبلیغات تخته از پوشش نایلون به راحتی از کار خارج می شود.


 تفاوت تابلو چلنیوم اصل و چینی:

همانند هر نوع کالای اصلی و چینی، چلنیوم نیز در هر دو مدل در بازار یافت می شود. اگر میخواهید بین چینی اصلی و چلنیوم چینی تمایز قائل شوید، به لبههای چلنیوم نگاه کنید. لبه چلنیوم ضخیم است و حدود 2.8 میلیمتر است، اما لبه های چنانی چینی بسیار نازک است، که بسیار ضخیم است و گاهی اوقات حفره یا تغییر شکل با فشار کم است. با این حال، استفاده از چلنیوم چینی بسیار مناسب برای ساخت حروف کوچک است و آسان است برای خم شدن و نگه داشتن.


تابلو چلنیوم فروشگاه ها


تابلو چلنیوم بانک


ساخت تابلو چلنیوم مغازه


سردر چلنیوم


انواع چلنیوم


 انواع تابلوهای چلنیوم:

بخش های تشکیل دهنده این نوع بیلبورد عبارتند از لبه های چلنیوم، پلکسی گلاس، پی وی سی، SMD  و منبع تغذیه که طراحی و طراحی شده با نگاه ساده و احساس در رنگ های پلکسی گلاس. Pelix دو داشبورد: به این ترتیب، دو عنصر الکسا در رنگ های مختلف استفاده می شود که اثر بی نظیر آن را به تابلو چلنیوم می دهد.  ساخت یک تابلو چلنیوم مبتنی بر RGB بر اساس استفاده از SMD های RGB و کنترل و تخته های سفید است. تابلو چلنیوم رنگی: نوع دیگری از تخته های چلنیوم این نوع پانل چیلیوم با استفاده از یک کنترلر مخصوص است که می تواند رنگ های بیشتری را با 16 میلیون رنگ نشان دهد. پانچ چلیوم : استفاده از این روش پانل مخصوص چلینوم نیست، بلکه در تابلو شیشه ای رنگی و تابلو چلنیوم پلاستیکی نیز استفاده می شود. به این ترتیب، ساخت یک چلنیوم، حروف با استفاده از اشکال هندسی مختلف مانند یک دایره یا یک ستاره قطع می شوند و در پلاسکسیفون مشت می شوند. در مرحله بعد، به دلیل عبور از نور از بخش برش، شکستگی نور و در نتیجه، یک تابلو چلنبوم زیبا نمایش می دهد . این نوع بیلبورد با انواع نام های مختلف مانند چلنیوم  پانچ، چلنیوم الماسی، چلنیوم ستاره ای نامیده می شود. جدول کریستال چلنیوم: ساختار این مدل با استفاده از تابلو چلنیوم از تکه تکه های شیشه ای و دانه های کریستال، اما لازم به ذکر است که دانه های کریستال را می توان برای ساخت تمام تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم با استفاده از حروف برجسته استفاده کرد.

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، چلنیومی است که متشکل از دو جزء تابلو کامپوزیت و تابلو های چلنیم برجسته است. در صفحه هیئت مدیره چلنیوم، یا همان برجسته، چراغ های LED برای نورپردازی استفاده می شود. برجسته ها در ابتدا در برنامه کورل طراحی شده اند، سپس پرتو لیزر با ورق های فلزی زاویه ای یا دایره ای بر روی یک شیشه شیشه ای با رنگ های مختلف طراحی شده است.


چلنیوم چیست؟

یک آلیاژ آلومینیومی با کیفیت بالا و مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند گرما، سرما، آفتاب و باران است و به طور عمده مقاوم در برابر ضربه است که اولین بار توسط کارخانه های MCI در ایران معرفی شد.

علت استفاده از آلومینیوم در ساخت یک تابلوهای چلنیوم این است که سبک وزن است و حلقه نمی زند. چلنیوم از آلومینیوم و فولاد ساخته شده است، اما ظاهر آن مانند فولاد است. زیبایی فولاد دارای دوام و دوام آلومینیوم است.

چلنیوم ، مانند پلاستیک نقش برجسته، گرد و غبار را جذب نمی کند، زنگ نمی کند و در طول زمان، پایداری رنگ پایدار دارد.


چلنیوم


تابلو سازی چلنیوم


سفارشات تابلو چلنیوم


چلنیوم چیست


اجزای تابلو چلنیوم


اجزای تابلو چلنیوم عبارتند از:

چلنیوم لبه: در چلنیوم استاندارد، عمق هر لبه معمولا 7، 9 و 11 سانتی متر است. یکی از مزایای لبه چلی، نوار اسفنجی آن است که مانع از ورود آب و گرد و غبار به برجسته شده و جلوگیری از نفوذ آب به مدار تخته خرده چوب و سوختن آن است.

لباس: لباس های پلکسی گلاس برای پخش نور به آسانی و شفاف استفاده می شود.

لامپ:  لامپ SMD در داخل برجسته ها استفاده می شود. لامپ SMD با کیفیت بالاتر، شدت نور و عمر طولانیتری نسبت به لامپهای مشابه دارد. تابلو چلنیوم را می توان در هر دو نور و نور بدون هیچ نور عرضه کرد، اما امروزه تقریبا تمام تخته های چلنیوم که در داخل روشنایی هستند، از لامپ های SMD استفاده می کنند.

ورقه PVC : این صفحه از زیربنای تخته سیاه استفاده می شود تا ضمیمه smds

ترانس یا منبع تغذیه: وظیفه این منبع این است که برق شهر را به 12 ولت تبدیل کند.

برای نصب حروف چلنیوم روی تابلو، ورقه PVC ابتدا در پس زمینه پانل سفت می شود، سپس سیم های لامپ SMD در پشت تابلو قرار می گیرند، حروف چلنیوم نیمی بر روی ورقه PVC نصب می شوند و منبع تغذیه در پشت تابلو قرار می گیرد، سپس سیم صفحه نمایش تابلو جلو به منبع تغذیه وصل شده است.


مزایای چلنیوم برجسته شده:

1- قابلیت شستشو

2- زندگی طولانی

3. رنگ های بسیار متنوع

4. انعطاف پذیری به هر اندازه و طراحی

5. مقاومت در برابر سرما، گرما و بارش سنگین

6. قرار گرفتن در معرض نفوذ و توجه به قرص کلنیم

7. چلنیوم با کیفیت بالا که از پانل محافظت می کند.

8. مصرف بسیار کم مصرف

تابلو چلنیوم این روزها بیشتر از هر نوع دیگر به دلیل رنگ های نور و رنگارنگ خود، طرفداران بیشتری دارد.


از دیگر مزایای ساخت تابلو چلنیوم:

تابلو دارای دوام بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی است و مقاوم در برابر سرما، گرما و تابش از خورشید و گرد و غبار است و در صورتی که شرایط فراهم شود، شما باید حرکت و حرکت آن را به راحتی در مناطق مختلف جابجایی جغرافیایی .

به دلیل افزایش روزافزون تکنولوژی در کفپوشهای فروشگاهی، چلنیوم اخیرا وارد بازارهای ایران شده است. این تخته های فولادی نسل جدیدی از پانل های برجسته تزئین شده با لامپ های لامپ است که شامل یک لایه پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم است. در واقع، آلومینیوم سخت تشکیل شده است. این سبک پرطرفدار امروزه طرفداران فراوانی در مقابل مشتریان و صفحات نمایشگر و تابلو های با وضوح بالا از لحاظ تجدید نظر بصری و مقاومت بالا در برابر تغییرات اقلیمی و آسیب پذیری کمتر نسبت به سایر تابلوهای قدیمی که دارای عمر کوتاه تر هستند، دارد.

علاوه بر این با تعداد زیادی از پناهگاه های برجسته کار برای استفاده در تخته های چنچ و پانل ساخته شده از فولاد ضد زنگ، پلاستیک، فشار بالا چلنیوم ، آلیاژهای فلزی، کروم پوشش با توجه به سلیقه مشتری و با منطقی ترین قیمت در بازار رقابتی، در دسترس است.

تفاوت اصلی تابلو چلنیوم و انواع دیگر تابلو ها این است که نام های چلنیوم سه بعدی هستند و هر حرف به طور جداگانه شکل گرفته و محفظه جداگانه ای دارد.

یکی از پرطرفدارترین تابلوها در ایران، تابلو چلنیوم است.


مزایا تابلو چلنیوم


تابلو سازان حرفه ای چلنیوم


نحوه ی سفارش تابلو چلینوم و اطلاع از قیمت ها:

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09122015741 تماس حاصل فرمایید