نکات قبل از خرید و سفارش و تابلو چلنیوم

  • نویسنده : سوگند
  • دو شنبه 4 مهر 1401
  • 0 کامنت

قبل از خرید و سفارش تابلوهای چلنیوم باید به این نکات توجه کرد

 تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از پرطرفدارترین و پر کاربرد ترین تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی می باشد که به علت نورپردازی زیبا و ماندگاری بالایی که دارد توانسته است تحولی بزرگ در صنعت تابلو سازی به وجود آورد.

یکی از متریال هایی که در ساخت تابلو چلنیوم در آن به کار رفته است آلومینیوم است که شکل دهی چلنیوم را برای ساخت تابلو راحت تر کرده است.

تابلوهای چلنیوم از سه بخش ساخته شده اند اولین بخش آن رویه حروف برجسته است که از جنس پلکسی گلاس ساخته شده است، دومین بخش آن قسمت زیری تابلو است که از ورقه پی وی سی درست شده است و بخش سوم که قسمت های انعطاف پذیر لبه های تابلو می باشد.

 همچنین نورپردازی های به کار رفته در تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد از جمله: ساده، ستاره ای، کریستالی، طلایی،  پلکسی دوبل، فول کالر،لتر مکس و... که هرکدام زیبایی های خاص خودش را دارد که متناسب با کسب و کاری که دارید می توانید بهترین نوع از تابلو چلنیوم را انتخاب کنید.

استفاده کردن از تابلو چلنیوم

استفاده کردن از تابلو چلنیوم باعث می شود تا کسب و کار و برند تجاری خود را به مردم معرفی کنید.

همچنین تابلو چلنیوم به علت داشتن یک لایه محافظ از نفوذ گرد و غبار به درون حروف برجسته جلوگیری می کند و همین موضوع باعث شده است تا همیشه تابلو چلنیوم ظاهری تمیز و براق داشته باشد.

علاوه بر این ها تابلوهای چلنیوم دارای مقاومت بالا و ماندگاری زیادی هستند به طوری که در برابر عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی مثل باران، طوفان، گرمای زیاد و... از خود مقاومت خوبی را نشان می دهند از این رو این ویژگی ها و مزیت های تابلو چلنیوم باعث شده است تا انتخاب خیلی از کسانی که به دنبال تابلو تبلیغاتی هستند باشد.

ویژگی های تابلو چلنیوم

•              ضد زنگ

•              دارای وزنی سبک

•              ساخته شده از ترکیب آلومینیوم و استیل

•              ماندگاری بالا

•              تنوع در اجرا

•              دارای تنوع رنگ

•              مقاوم در برابر شرایط جوی

•              دارای مقاومت بالا

•              ضد آب

•              نور پردازی زیبا و جذب بیننده

•              مصرف برق پایین

•              قابل شستشو

10 نکته مهم که قبل از سفارش تابلو چلنیوم باید به آن توجه کرد

•              کاربرد تابلو چلنیوم

تعیین کردن این که تابلو چلنیوم برای چه مکان هایی مناسب است یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید، به طور کل می توان گفت از تابلو چلنیوم در بیشتر مکان ها می توان استفاده کرد اما برای صاحبان مشاغلی که دارای مغازه هستند استفاده از تابلو چلنیوم بهترین انتخاب است.

•              انتخاب یک تابلو سازی خوب و حرفه ای

انتخاب یک تابلو سازی و تابلو ساز حرفه ای در واقع ارتباط مستقیمی با کیفیت و استحکام تابلوی شما دارد چرا که برای داشتن یک تابلوی محکم و مقاوم که ماندگاری بالایی داشته باشد باید یک تابلو ساز متخصص را انتخاب کنید که از بهترین متریال برای ساخت تابلو استفاده کنند.

•              انتخاب نوع تابلو

همانطور که می دانید تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد و ویژگی های خاص خودشان را دارند که متناسب با شغل و حرفه ای که دارید می توانید مناسب ترین تابلو چلنیوم را انتخاب کنید.

انواع تابلو چلنیوم:

-              تابلو چلنیوم ساده

-              تابلو چلنیوم ستاره ای

-              تابلو چلنیوم کریستالی

-              تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

-              تابلو چلنیوم فول کالر

•              قبل از نصب تابلو چلنیوم روکش های آن را از تابلو جدا کنید

همانطور که قبلا هم گفتم حروف های برجسته تابلو چلنیوم برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و خاک به درون حروف برجسته دارای روکش محافظی هستند که بهتر است قبل از نصب کردن تابلو روکش را از آن جدا کنید چرا که وقتی نور خورشید به تابلو بتابد جدا کردن روکش کار سختی می شود و گاهی هم امکان ناپذیر است که باعث جلوه ی بدی به تابلوی شما می بخشد.

•              افزایش دادن طول عمر و ماندگاری تابلو چلنیوم

علاوه بر این که استفاده از متریال و مواد با کیفیت در ساخت تابلو چلنیوم می تواند باعث ماندگاری و طول عمر زیاد تابلو شود می توانید با نصب یک فن خنک کننده برای تابلو آن را  گرمایی که لامپ های اس ام دی به تابلو وارد می کنند حفظ کنید.

•              دریافت گارانتی

تابلو سازان حرفه ای برای این که خیال مشتریان خود را از سلامت و کیفیت خوب تابلو و برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است برای تابلو به وجود بیاید راحت کنند تابلوهای خود را دارای گارانتی می کنند.

•              انتخاب رنگی مناسب برای تابلو

تابلوهای چلنیوم را می توانید در رنگ های مختلفی تهیه بکنید اما انتخاب یک رنگی که متناسب با کسب و کار شما باشد از اهمیت بالایی برخور دار می باشد همچنین می توانید برای این که انتخاب درستی در رنگ  تابلو داشته باشید از کسانی که در این کار تخصص دارند کمک بگیرید.

•              تعیین کردن لوگوی کسب و کاری خود

بهتر است تا قبل از این که طرح نهایی تابلو را مشخص کنید و سفارش خود را ثبت کنید لوگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

•              تعین کردن بودجه برای تابلو سازی

بودجه ای که برای ساخت تابلو در نظر می گیرید اهمیت زیادی دارد چرا که عوامل مختلفی از جمله ابعاد تابلو،نوع تابلو، متریال به کار رفته در تابلو و... همه ی این ها ارزش قیمتی تابلو را مشخص می کنند.

و به این موضوع توجه داشته باشید که تابلو سازی هایی که قیمت پایینی را برای تابلوهای خود در نظر می گیرند انتخاب مناسبی نمی تواند برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی باشد چرا که از مواد و متریال بی کیفیت در ساخت تابلو استفاده می کنند.

•              نورپردازی

قبل از این که طرح نهایی تابلو را سفارش دهید باید مکان و محیطی که می خواهید در آن جا تابلو نصب کنید توسط تابلو سازمورد بررسی قرار بگیرد و ببیند که محیط به نورپردازی احتیاج دارد یا نه چرا که اگر محیط به اندازه کافی دارای نور باشد تابلو احتیاجی به نورپردازی کردن ندارد ولی اگر محیط نور کافی نداشته باشد طبیعتا تابلو چلنیوم به نورپردازی احتیاج دارد.

جمع بندی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال یک تابلوی تبلیغاتی باکیفیت با دوام بالا هستید که ماندگاری بالا و در عین حال زیبایی منحصر به فردی داشته باشد ما به شما تابلو چلنیوم را پیشنهاد می کنیم.

همچنین می توانید برای تهیه تابلو چلنیوم با کیفیت بالا از هر نوعی که بخواهید به تابلو سازان راد گرافیک مراجعه کنید چرا که این گروه قریب به 50 سال سابقه در ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی دارند و به گویی می توان گفت متخصص این کار هستند.

پرسش و پاسخ

1-تابلوهای چلنیوم چه کاربردی دارند؟

تابلوهای چلنیوم درواقع میتوان گفت اکثرا در هر تجارتی قابل استفاده هستند. به خصوص اگر کسب و کار شما توسط یک مغازه اداره می شود، این تابلوها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

2-چرا باید تابلوهای چلنیومی را برای تبلیغ کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

این تابلوها به شکلی ساخته شده اند که از وارد شدن گرد و غبار جلوگیری می کند و به این خاطر ظاهر این تابلوها همیشه زیبایی و تمیزی خودشان را دارند و از کثیف دیده شدن تابلو جلوگیری می کند همچنین دارای دوام و استحکام بالا می باشند که در برابر سرما، گرما، نور خورشید و شرایط جوی بسیار مقاوم بوده و به هیچ عنوان آسیب نخواهند دید.

3-چند نوع تابلو چلنیوم داریم؟

تابلو چلنیوم یک طرفه دو طرفه، تابلو چلنیوم لترمکس، تابلو چلنیوم نور آندریک، تابلو چلنیوم پلکسی گلاس دو طرفه و ... که هر کدام از این مدل تابلو چلنیوم ها با توجه به نیاز شما در سایزهای مختلف ساخته می شوند.

4-طراحی یک تابلو چلنیوم چقدر زمان می برد؟

معمولا یک یا دو روز برای طراحی تابلو لازم است.